Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Zīmolu saziņa sensitīvos laikos – kā runāt par auditorijai svarīgiem jautājumiem?

Jautājums par garīgo veselību Covid-19 krīzes laikā kļūst arvien nozīmīgāks!

Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, lai parādītu, ka tiem rūp garīgās veselības jautājums, kurš šajā laikā ir kļuvis daudz aktuālākais, nekā iepriekš?

Pagājušais gads palīdzēja mums saprast, ka stress, trauksme un vientulība ir kritiski jautājumi, kas ietekmē mūsu labsajūtu. Skaidrs, ka garīgās veselības problēmas skar mūs visus kā sabiedrību un dziļi sasaucas ar auditoriju. Lai izvairītos no mārketinga slazdiem, zīmoliem nepieciešama rūpīga orientēšanās un padziļināta jutība pret lielākiem jautājumiem, noskaidrojot kādas ir to mērķauditorijas visnozīmīgākās cīņas pandēmijas laikā? Kāds ir viņu darbs un mājas dzīve? Kas viņiem ir svarīgs pašreizējā kontekstā? Zīmoli var meklēt piemērotus veidus, kā viņi var izmantot savu zīmolu, lai sniegtu palīdzību tādā veidā, kas ir lietderīgi gan viņu auditorijai, gan biznesam.

Vēl viena svarīga pieeja ir praktizēt to, ko jūs sludināt. Kampaņas, kas atspoguļo zīmola iekšējo praksi, politiku un iniciatīvas, veicina patiesu izpratni un iesaistīšanos. Publikai patīk uzzināt darba stāvokli uzņēmumos, kuriem viņi seko. Un viņi, protams, asociē to, ko zīmoli ir darījuši savos uzņēmumos, kā noteiktu zīmola autentiskuma un mērķa zīmi. Koncentrējieties uz savām iekšējām iniciatīvām, lai rādītu autentiskas kampaņas, kas rada saikni ne tikai ar mērķauditoriju, bet arī ar darbiniekiem.

Šodien mēs redzam, ka arvien vairāk organizāciju pievienojas sarunai par cilvēku labklājību un garīgo veselību. Šajā laikā mēs esam pieredzējuši, kā mazumtirgotāji un uzņēmēji saskaras ar satraukumu par nākotni, kā kopiena mēs pārdzīvojam zaudējumus un, lai arī šie jautājumi ir universāli, tie tomēr katram cilvēkam atšķiras. Lielākā daļa zīmolu ir izmantojuši savus saziņas kanālus, lai veidotu izpratni par garīgo veselību. Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka godīgs dialogs var sākties tikai ar līdzjūtību un auditorijai specifisku pieeju. Tas nozīmē, ka zīmoliem aktīvi jāuzklausa reāli cilvēki – darbinieki, partneri, ieinteresētās personas un klienti, lai radītu efektīvas kampaņas, kas uzsāk sarunu.

Pašreizējā kontekstā cilvēki meklē uzticamu informāciju tiešsaistē. Pašlaik noderīga un vērtīga ir resursu koplietošana uzticamos zīmolu kanālos. Vēl viena svarīga komunikācijas pieeja būtu jēgpilna veselības, labsajūtas, pozitīva un iedvesmojoša satura piedāvāšana, kas attiecas uz jūsu zīmolu.

Mārketinga komunikācijas var veicināt reālas pārmaiņas, taču šīs izmaiņas notiek tikai tad, ja saturs sasaucas ar cilvēku uzvedību un uzskatiem. Lai radītu patiesu saikni, zīmoliem ir jākoncentrējas uz mērķtiecīgu kampaņu nodrošināšanu, kas atspoguļo viņu zīmola vērtības un veido sarunas.