Covid-19

Random entry RSS

  • Posted in:

    Zīmolu saziņa sensitīvos laikos – kā runāt par auditorijai svarīgiem jautājumiem?

    Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook brīdina lietotājus, kuri atkārtoti dalās ar dezinformāciju

    Pēdējos gados būtiski pieaudzis dezinformācijas apjoms informatīvajā telpā. Ar dezinformāciju, īpaši pandēmijas laikā, visticamāk, ir saskāries ikviens no mums, līdz ar to sociālās saziņas kompānija “Facebook” uzsākusi vēl aktīvāku cīņu pret tiešsaistes dezinformāciju. “Facebook” ir pievērsies veidiem, kā informēt cilvēkus, ja viņi mijiedarbojas ar viltus saturu, kuru par tādu atzinis faktu pārbaudītājs. Facebook Inc. paziņojis, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā pārliecināt auditoriju, ka virtuālie notikumi ir vērtīgi?

    2020. un šis gads ir parādījis, ka virtuālie notikumi ir svarīgāki kā jebkad iepriekš. Prakse rāda – vairums pasākumi vai nu tikuši atcelti vai pārgājuši tiešsaistē. Ņemot vērā, ka arvien vairāk epidemiologu brīdina, ka COVID-19 ir uz palikšanu, loģiski rodas jautājums – kurp tālāk virzīsies virtuālie notikumi? Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas šobrīd rīkot virtuālos pasākumus, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    COVID-19 uz visiem laikiem ir mainījis B2B pārdošanu

    COVID-19 pandēmija ir uz visiem laikiem mainījusi B2B (business-to-business) modeli un likusi pārdevējiem masveidā pāriet uz digitālo formātu. Tas, kas sākās kā reakcija uz krīzi, tagad ir kļuvis par jauno “normālo” un lielā mērā ietekmē arī to, kā nākotnē tiks veikti darījumi. B2B, kas koncentrējas uz pakalpojumiem, produktiem un izejvielām, kas citiem uzņēmumiem nepieciešami savas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā tiešsaistes pārtikas uzņēmumi var uzlabot klientu digitālo pieredzi?

    Sakarā ar COVID-19 pandēmiju tiešsaistes pārtikas preču un izņemšanas pasūtījumu skaits ir dubultojies, jo daudzas valstis ir apturējušas vai samazinājušas pārvietošanos, lai ierobežotu vīrusa izplatību. Ņemot vērā pašreizējo pasaules stāvokli, tagad šķiet piemērots laiks, lai sāktu tiešsaistes pārtikas biznesu. Tajā pašā laikā šādam biznesam nav garantēta veiksme tikai pandēmijas dēļ, bet tas ir atkarīgs no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Singapūras "Burger King" restorānam, neskatoties uz Covid-19 ierobežojumiem, izdevies palielināt savu tirgus daļu

    Laikā, kad Singapūrā sākās Covid-19 vīrusa uzliesmojums un mediju patēriņa paradumi valstī strauji mainījās, ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King” to izmantoja kā iespēju uzlabot savu reputāciju un palielināt pārdošanas apjomus. Izolācija Singapūrā izraisīja pēkšņu digitālo plašsaziņas līdzekļu patēriņa pieaugumu, bet tirgotājiem – auditorijas pārpilnību. Lai apsteigtu konkurentus, “Burger King” savi klienti bija jāapkalpo ātri un […]

    Lasīt tālāk