Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Singapūras “Burger King” restorānam, neskatoties uz Covid-19 ierobežojumiem, izdevies palielināt savu tirgus daļu

"Burger King" Covid-19 apstākļos atradis jaunas iespējas!

Laikā, kad Singapūrā sākās Covid-19 vīrusa uzliesmojums un mediju patēriņa paradumi valstī strauji mainījās, ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King” to izmantoja kā iespēju uzlabot savu reputāciju un palielināt pārdošanas apjomus.

Izolācija Singapūrā izraisīja pēkšņu digitālo plašsaziņas līdzekļu patēriņa pieaugumu, bet tirgotājiem – auditorijas pārpilnību. Lai apsteigtu konkurentus, “Burger King” savi klienti bija jāapkalpo ātri un jāatrod īstā pieeja kā izcelties konkurentu vidū.

Singapūras restorāna “Burger King” mārketinga direktore Irēna Teja norāda, ka, kamēr Covid-19 krīze daudziem uzņēmumiem nesa zaudējumu, “Burger King” redzēja iespēju palielināt ieņēmumus. “Burger King” mainīja savu līdzšinējo stratēģiju un ieguldīja lielus līdzekļus digitālajos plašsaziņas līdzekļos, vienlaikus ziņojot par vairākām akcijām, lai uzlabotu savu reputāciju un rosinātu cilvēkus vairāk izmantot tieši “Burger King” pakalpojumus.

Tā rezultātā “Burger King” spēja palielināt savu tirgus daļu, neskatoties uz dažādiem spēkā esošajiem ierobežojumiem.

“Vēl viena mācība, ko mēs iemācījāmies, bija tas, kā ātri pielāgoties mainīgajām situācijām,” norāda Teja.

“Pēc nedēļām ilgas izolācijas mēs jūnija beigās atgriezāmies ierastajā ritmā. Mēs vēlējāmies atgādināt cilvēkiem, lai viņi ir sociāli atbildīgi, atgriežoties pie “Burger King”, saglabājot attālumu viens no otra. Bet, protams, mums tas bija jādara īstā “Burger King” veidā. Tāpēc mēs izstrādājām sociālo distanču vainagu, lai valkātāji būtu drošā attālumā viens no otra, netraucējot baudīt iecienītās “Burger King” maltītes,” stāsta Teja.

Viņa turpina: “Klienti tika mudināti valkāt savus jaunos milzīgos sociālos attālināšanas kroņus, ēdot maltītes. Mēs arī augšupielādējām mūsu mājas lapā pieejamo pašdarināmo versiju, ko fani var lejupielādēt un izveidot. Tie, kas jau ienāca “Burger King” ar vainagiem, tika apbalvoti ar darījumu “1 pret 1”. ”

Arī “Burger King” partnerattiecības ar pārtikas piegādes uzņēmumiem, piemēram, Deliveroo, Foodpanda un GrabFood, palīdzēja nodrošināt uz lietotnēm balstītu piegādes pakalpojumu darbību.

“Pēc restorānu darbības atsākšanas mēs ātri ieviesām labākās tīrīšanas procedūras visos mūsu restorānos Singapūrā un uzlabojām roku mazgāšanas, sanitārijas un tīrīšanas noteikumus, kā arī bezkontakta procedūras. Kaut arī drošība ir prioritāte, ķēdei joprojām ir izdevies atvērt trīs jaunas vietas Singapūrā,” sacīja Teja.

Teja atzīst, ka “Burger King” un ātrās ēdināšanas nozarei pārskatāmā nākotnē būs jāmaina uzņēmējdarbības prakse. Viņasprāt, nozare noteikti zina tikai to, ka viss vairs neatgriezīsies “normālā stāvoklī”.

“Tas ir nepārtraukts mācību ceļojums gan mums, gan viesiem, lai nodrošinātu, ka mēs sniegtu tādu pašu kvalitatīvu pieredzi neatkarīgi no pašreizējiem apstākļiem. Mēs esam cītīgi mācījušies un pastāvīgi meklējam jaunus veidus, kā palielināt savas digitālās iespējas un sazināties ar viesiem – neatkarīgi no tā, vai tas notiek sociālajos tīklos vai veikalos,” pauž Teja.