Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Lai gūtu panākumus, uzņēmēji nedrīkst aizmirst par klientu apmierinātību

Joprojām viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem organizācijās ir klientu apmierinātības pētījums!

Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un sniegtajiem pakalpojumiem. Klientu apmierinātības pētījumi palīdz precīzāk izpildīt klientu vēlmes un vairot uzņēmuma panākumus. Arī Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) norāda, ka joprojām viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem organizācijās ir klientu apmierinātības pētījums.

Klientu apmierinātības pētījums tiek veikts, lai izprastu klienta apmierinātības līmeni ar organizācijas piedāvātajiem pakalpojumiem. Veicot klientu apmierinātību iespējams uzlabot peļņas rādītājus, noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām, noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības, izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu, izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.

SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka vairums biznesmeņu cieš neveiksmi, jo ignorē klientu viedokli un vajadzības. “Citiem vārdiem sakot, apmierināti klienti ir veiksmes zīme un stimuls produktivitātei. Katra uzņēmuma īpašniekam vajadzētu saprast, ka neapmierināti klienti var viegli pāriet uz citu zīmolu vai uzņēmumu, līdz ar to pastāvīgu klientu pieplūdumam vajadzētu būt jebkura zīmola virzītājspēkam,” norāda A. Jodis.

Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams:

• uzlabot peļņas rādītājus;
• noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām;
• noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības;
• izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu;
• izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.

SDTIC piedāvā mainīt līdzšinējo pieeju, koncentrējoties uz konkrēta uzņēmuma sistēmu un specifiku, nevis uz vispārīgu darbības sfēru, tas nodrošinās, ka iegūtie rezultāti būs precīzi un radīs skaidru priekšstatu pa klientu viedokli. Papildus tam, ikvienam uzņēmumam vadītājam būs iespēja uzzināt, ko un kā darīt, lai celtu klientu apmierinātību, tai skaitā, ko mainīt savā produkcijā vai pakalpojumā.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete