Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Veidojot uzņēmuma tēlu svarīga vienota PR stratēģija

Sabiedrisko attiecību stratēģija – veids, kā sasniegt ilgtermiņa mērķus un nodrošināt efektīvu komunikāciju!

Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem.

Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā jūs to vēlaties.

“Sabiedrisko attiecību uzdevumi ir vairāki – ne tikai nodibināt un uzturēt komunikāciju starp organizāciju un sabiedrību, bet arī risināt problēmas, savlaicīgi reaģēt uz krīzes situācijām un kopumā sekmīgi sagatavoties jebkurām izmaiņām un tās izmantot pēc iespējas efektīvāk,” norāda Jodis.

Sabiedrisko attiecību mērķis ir sasniegt augstu sabiedrības reputāciju un lojalitāti. Tas ietver plašsaziņas līdzekļu redakcionālās daļas izmantošanu prestižas reklāmas īstenošanai, kuras mērķis ir izraisīt labvēlīgu attieksmi pret produktu vai uzņēmumiem, kas tos izdod.

“Ja komunikācija nebūs organizēta stratēģiski, daudziem var rasties nepareizs priekšstats par uzņēmumu. Ir svarīgi, lai komunikācija ar sabiedrību būtu vienota gan sociālajos tīklos, gan uzņēmuma mājaslapā utt.,” uzsver A. Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa izprot klientu vēlmes pēc kvalitatīva tēla izstrādes un veiksmīgas tā pozicionēšanas plašākai sabiedrībai iepriekš izvirzīto mērķu ietvaros. Alberta Uzņēmumu grupa palīdzību uzņēmumiem sniedz sadarbībā ar Nacionālo mediju grupu.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts un https://www.alberts.lv/