korporatīvā stratēģija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pareiza reklāmas kampaņas stratēģija palīdz sasniegt nospraustos mērķus

    Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem, norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka tikai efektīva reklāma var ietekmēt mērķauditoriju un mudināt to rīkoties. Savukārt, ja uzņēmumi pievērsīs pārāk maz uzmanības reklāmas kampaņu stratēģijas izveidei, var gadīties, ka reklāmas budžets tiks izkaisīts vējā. “Ja runājam par reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamatā – pārdomāti mērķi un profesionāli risinājumi

    Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – mārketinga stratēģijas izveidošana palīdz vislabāk sasniegt izvirzītos komunikācijas un biznesa mērķus. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmējiem ir svarīgi skaidrot pārmaiņas organizācijas zīmolā ne tikai saviem klientiem

    Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas. Rebrendings ir ļoti komplicēts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo tīklu mārketings uzņēmumiem sniedz virkni priekšrocību

    Šobrīd, kad visā pasaulē ir vairāki miljardi sociālo mediju lietotāju un vairāk nekā trešdaļa pasaules iedzīvotāju saziņai izmanto kādu no sociālo mediju veidiem, sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu biznesa sastāvdaļu. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā komunikācija – pamatota investīcija uzņēmuma veiksmīgai attīstībai

    Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Volkswagen plāno atteikties no slavenā saukļa - Das Auto

    Vācijas autobūves koncerns Volkswagen, sakarā ar korporatīvās stratēģijas izmaiņām, plāno atteikties no slavenā saukļa Das Auto izmantošanas savās turpmākajās reklāmas kampaņās. Šis temats tika apspriests pagājušonedēļ Drēzdenē. Sauklis, kas tika ieviests 2007. gadā, kad koncernu vadīja iepriekšējais Volkswagen vadītājs Martins Vinterkorns, jaunajai vadībai šķiet pārāk “absolutizēts”. Šobrīd ir jau izstrādāta jauna reklāmas kampaņa, taču tās […]

    Lasīt tālāk