Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Alberts Jodis: Veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamatā – pārdomāti mērķi un profesionāli risinājumi

Kā izveidot efektīvu mārketinga stratēģiju?

Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – mārketinga stratēģijas izveidošana palīdz vislabāk sasniegt izvirzītos komunikācijas un biznesa mērķus.

Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz ar to uzņēmuma plānošanas efektivitāte palielinās un tiek sasniegti izvirzītie mērķi.

“Mārketinga stratēģija ir svarīga pilnīgi visiem uzņēmumiem, neatkarīgi no to lieluma. Tieši mārketinga stratēģija ir tā, kas vieno visas uzņēmuma mārketinga aktivitātes vienā veselumā, kā arī nosaka kopējās vadlīnijas, pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem,” norāda A. Jodis.

“Ir vairāki priekšnoteikumi veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveidei. Būtiski ir apzināties ne tikai to, kādi ir ilgtermiņa mērķi, kurus uzņēmums vēlas sasniegt, teiksim, tuvāko gadu laikā, bet arī plāna izveide, kas skaidri definētu, kādus uzdevumus mērķu sasniegšanai nepieciešams izvirzīt un cik daudz laika tiem atvēlēt,” skaidro A. Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa izveidos jūsu uzņēmuma stratēģijai, biznesa mērķiem un budžetam piemērotāko mārketinga un reklāmas aktivitāšu plānu.

Alberts Jodis ir daudzpusīgs mārketinga un komunikācijas speciālists, kas orientējās tādās jomās kā biznesa vadība, inovācijas, mārketings, reklāma, sabiedriskās attiecības u.c. Viņš ir viens no pirmajiem šīs nozares attīstītājiem Latvijā.

Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts vai alberts.lv

Komentāri