publicitāte

Random entry RSS

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Vērtīga sadarbība, kas atmaksājas ilgtermiņā

    Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca-Cola aizskar Kenijas sabiedrības vērtības

    Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola  nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija. Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pastmarkas izmēra reklāmas plakāts

    Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson  dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību. Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules. Jaunais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Carlsberg pārsteidz londoniešus ar unikālu šokolādes bāru

    Alus ražotājs Carlsberg  Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Pokémon aicina atcerēties bērnības varoņus

    Zīmols Pokémon  poziņojis, ka izvietos reklāmu Super Bowl 50  izcīņā, atzīmējot zīmola pastāvēšanas 20. gadadienu, taču sīkāka informācija par reklāmas saturu vēl nav pieejama. Ikgadējā ASV Super Bowl izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem, jo auditorija, ko iespējams sasniegt šajā pasākumā, ir patiesi iespaidīga. Kompānija Pokémon  atklāja arī to, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Franču reklāmas holdings īsteno vērienīgu darbinieku motivēšanas programmu

    Viens no pasaulē lielākajiem reklāmas un komunikācijas holdingiem franču Publicis Groupe turpina motivēt savus darbiniekus, emitējot akcijas. Nākošmēnes mātes kompānijas akcijas saņems aptuveni 4 tūkstoši darbinieku . Par reklāmas grupas līdzīpašniekiem kļūs aģentūru Starcom MediaVest, Saatchi & Saatchi un citu meitas uzņēmumu darbinieki, kas ilgus gadus produktīvi strādājuši holdingā. Katram tiks piešķirtas akcijas aptuveni 2800 euro vērtībā. Šāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāma VS sabiedriskās attiecības - ko izvēlēties?

    Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iedarbīgi "triki" uzņēmuma ilgtermiņa attīstībai

    Efektīvas sabiedriskās attiecības un veiksmīgs mārketinga plāns ir stūrakmens, lai jūsu uzņēmums sasniegtu vēlamos panākumus. Vienlaikus jāatzīmē, ka mārketings un sabiedriskās attiecības, diemžēl, ir dārgs prieks, it īpaši, ja esat mazs uzņēmums ar nelieliem ieņēmumiem. Par laimi pastāv dažādi sabiedrisko attiecību un mārketinga padomi, kas atvieglo mazo uzņēmumu ceļu uz panākumiem. Tie nodrošinās, ka uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk