reklāmas kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Septiņas mārketinga idejas, kā iesākt Jauno gadu veiksmīgi

    2020. gads ir tikko aizvadīts un esam spēruši pirmos soļus 2021. gadā, kur mārketinga pasaule joprojām ir aktīva un radošu ideju piepildīta. Kā iesākt šo gadu radoši? Kā izmantot globālās tendences savā labā? Kā nodot ziņas klientiem pēc iespējas ātrāk un efektīvāk? Kā audzēt lojālo klientu skaitu? Lūk, dažas vienkāršas idejas, kā iesākt jauno gadu! […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Saplānots un kvalitatīvi veikts, tiešais mārketings ir lieliska iespēja gūt panākumus

    Lai arī varētu šķist, ka tiešais mārketings ir zaudējis popularitāti, patiesībā arvien vairāk uzņēmēju atkal pie tā ir atgriezušies. Tiešā mārketinga izpausme ir individuālā pārdošana, kad kontakts ar pircēju ir tiešs un nepastarpināts. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – šī mārketinga metode tiek pielietota arvien plašāk. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic tiešā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidojot uzņēmuma tēlu svarīga vienota PR stratēģija

    Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pareiza reklāmas kampaņas stratēģija palīdz sasniegt nospraustos mērķus

    Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem, norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka tikai efektīva reklāma var ietekmēt mērķauditoriju un mudināt to rīkoties. Savukārt, ja uzņēmumi pievērsīs pārāk maz uzmanības reklāmas kampaņu stratēģijas izveidei, var gadīties, ka reklāmas budžets tiks izkaisīts vējā. “Ja runājam par reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krīze ir īstais brīdis, lai pārskatītu savas reklāmas aktivitātes un padarītu tās vēl efektīvākās

    Ikviens no uzņēmējiem šodien domā par savu izaugsmi, jo bez tās nav iespējama veiksmīga uzņēmuma attīstība un konkurētspēja. Arī esošā krīze nav iemesls atcelt savas ieceres – vēl vairāk, tas ir īstais brīdis, lai mārketinga un reklāmas aktivitātes padarītu vēl efektīvākas. Šajā brīdī zīmoli un nozares nedrīkst izvirzīt tikai īstermiņa mērķus. “Katrs no mums vēlas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvs mārketings – atslēga uzņēmuma straujākai attīstībai

    Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Microsoft Stokholmā uzstāda reklāmas stendu, kas projicē garāmgājēju stājas nepilnības

    Korporācija Microsoft  savas reklāmas kampaņas ietvaros Stokholmā uzstādījusi neparastu reklāmas stendu, kas mudina garāmgājējus sekot savai stājai. Viedais stends ir aprīkots ar kustību atpazīšanas tehnoloģiju Microsoft Kinect  un skeneri. Ikreiz, kad baneris uztver garāmgājēju, tas projicē cilvēka siluetu, uzskatāmi uzrādot konkrētā garāmgājēja stājas nepilnības. Ar šīs kampaņas palīdzību Microsoft  aktualizē svarīgu mūsdienu sabiedrības problēmu – mugurkaula deformāciju, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dove izceļ dezodoranta nozīmību aizkustinošā īsfilmā

    Savā jaunākajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu Amazing Moments (Brīnišķīgie mirkļi) kosmētikas zīmols Dove  apkopo neaizmirstamus dzīves mirkļus, kurus piedzīvojis reāls pāris. Īsfilma stāsta par Luisu un Robu, kas iepazinušies visai neparastā veidā. Kad Luisa bija 12 gadus veca pusaudze, pie viņas sienas rotājās Roba grupas plakāts – toreiz viņš šķita tāls un nesasniedzams elks. Taču, gadiem ejot, Luisa un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāmas kampaņa atklāj, ko var izdarīt ar krāsu un otu

    Reklāmas aģentūra “Deutsch” īstenoja kreatīvu projektu, izkāpjot ārpus ierastajiem rāmjiem un reklāmas pozīcijām pilsētvidē. Reklāmas aģentūras galvenais mērķis – parādīt, ko iespējams paveikt ar tik ierastām lietām, kā krāsu un otiņu. Īstenojot aci piesaistošu mārketinga projektu, aģentūra vēlējās izcelt uzņēmuma “The Sherwin-Williams Co” Purdy’s XL otas neierastā veidā. Tika parādīts, ka otas spēs krāsot uz […]

    Lasīt tālāk