reklāmas kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvs mārketings – atslēga uzņēmuma straujākai attīstībai

    Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Microsoft Stokholmā uzstāda reklāmas stendu, kas projicē garāmgājēju stājas nepilnības

    Korporācija Microsoft  savas reklāmas kampaņas ietvaros Stokholmā uzstādījusi neparastu reklāmas stendu, kas mudina garāmgājējus sekot savai stājai. Viedais stends ir aprīkots ar kustību atpazīšanas tehnoloģiju Microsoft Kinect  un skeneri. Ikreiz, kad baneris uztver garāmgājēju, tas projicē cilvēka siluetu, uzskatāmi uzrādot konkrētā garāmgājēja stājas nepilnības. Ar šīs kampaņas palīdzību Microsoft  aktualizē svarīgu mūsdienu sabiedrības problēmu – mugurkaula deformāciju, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dove izceļ dezodoranta nozīmību aizkustinošā īsfilmā

    Savā jaunākajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu Amazing Moments (Brīnišķīgie mirkļi) kosmētikas zīmols Dove  apkopo neaizmirstamus dzīves mirkļus, kurus piedzīvojis reāls pāris. Īsfilma stāsta par Luisu un Robu, kas iepazinušies visai neparastā veidā. Kad Luisa bija 12 gadus veca pusaudze, pie viņas sienas rotājās Roba grupas plakāts – toreiz viņš šķita tāls un nesasniedzams elks. Taču, gadiem ejot, Luisa un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāmas kampaņa atklāj, ko var izdarīt ar krāsu un otu

    Reklāmas aģentūra “Deutsch” īstenoja kreatīvu projektu, izkāpjot ārpus ierastajiem rāmjiem un reklāmas pozīcijām pilsētvidē. Reklāmas aģentūras galvenais mērķis – parādīt, ko iespējams paveikt ar tik ierastām lietām, kā krāsu un otiņu. Īstenojot aci piesaistošu mārketinga projektu, aģentūra vēlējās izcelt uzņēmuma “The Sherwin-Williams Co” Purdy’s XL otas neierastā veidā. Tika parādīts, ka otas spēs krāsot uz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Pokémon aicina atcerēties bērnības varoņus

    Zīmols Pokémon  poziņojis, ka izvietos reklāmu Super Bowl 50  izcīņā, atzīmējot zīmola pastāvēšanas 20. gadadienu, taču sīkāka informācija par reklāmas saturu vēl nav pieejama. Ikgadējā ASV Super Bowl izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem, jo auditorija, ko iespējams sasniegt šajā pasākumā, ir patiesi iespaidīga. Kompānija Pokémon  atklāja arī to, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    PepsiCo kampaņa gūst ievērojamu popularitāti interneta lietotāju vidū

    Korporācijas PepsiCo  Ķīnas pārstāvniecība radījusi Ugunīgā pērtiķa gadam veltītu īsfilmu, kura divu nedēļu laikā guvusi ievērojamu popularitāti interneta vidē. Kopš video publicēšanas, īsfilmu noskatījušies jau aptuveni 20 miljoni cilvēku. Gandrīz deviņas minūtes garais video stāsta par ķīniešu literatūras personāžu Pērtiķu karali, kas zināms no romāna Ceļojums uz Rietumiem. Šis tēls tiek uzskatīts par vienu no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju

    Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs. “Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice  kampaņa. Pirmajā reklāmas video galvenais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Fitnesa klubu tīkls Equinox rada augstās modes cienīgu kampaņu

    Starptautiskais fitnesa klubu tīkls Equinox  uzsācis jaunu reklāmas kampaņu, kuras dizainiskais noformējums vairāk atgādina modes zīmola reklāmu. Kampaņa iziet ārpus treniņu rāmjiem un mudina cilvēkus uzņemties saistības ne tikai sporta zālē, bet arī dzīvē. Zīmols aicina būt apņēmīgiem visdažādākajās jomās – sociālajās aktivitātēs, sieviešu tiesību aizstāvībā, seksualitātē un citās. “Equinox būtība ir saistības – mēs esam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Louis Vuitton izvēlas neparastu reklāmas seju

    Modes zīmols Louis Vuitton nolēmis paeksperimentēt ar jaunās reklāmas seju, zināmu fotomodeļu un aktrišu vietā izvēloties datorspēles Final Fantasy XIII galveno varoni vārdā Lightning (Zibens). Neparastais projekts radīts, lai prezentētu zīmola 2016. gada pavasara – vasaras kolekciju. Final Fantasy ir japāņu datorspēļu sērija, ko radījis spēļu dizaineris Hironobu Sakaguči. Zīmols ietver sevī arī filmas, žurnālus […]

    Lasīt tālāk