reklāmas kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Zīmols Pokémon aicina atcerēties bērnības varoņus

    Zīmols Pokémon  poziņojis, ka izvietos reklāmu Super Bowl 50  izcīņā, atzīmējot zīmola pastāvēšanas 20. gadadienu, taču sīkāka informācija par reklāmas saturu vēl nav pieejama. Ikgadējā ASV Super Bowl izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem, jo auditorija, ko iespējams sasniegt šajā pasākumā, ir patiesi iespaidīga. Kompānija Pokémon  atklāja arī to, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    PepsiCo kampaņa gūst ievērojamu popularitāti interneta lietotāju vidū

    Korporācijas PepsiCo  Ķīnas pārstāvniecība radījusi Ugunīgā pērtiķa gadam veltītu īsfilmu, kura divu nedēļu laikā guvusi ievērojamu popularitāti interneta vidē. Kopš video publicēšanas, īsfilmu noskatījušies jau aptuveni 20 miljoni cilvēku. Gandrīz deviņas minūtes garais video stāsta par ķīniešu literatūras personāžu Pērtiķu karali, kas zināms no romāna Ceļojums uz Rietumiem. Šis tēls tiek uzskatīts par vienu no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju

    Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs. “Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice  kampaņa. Pirmajā reklāmas video galvenais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Fitnesa klubu tīkls Equinox rada augstās modes cienīgu kampaņu

    Starptautiskais fitnesa klubu tīkls Equinox  uzsācis jaunu reklāmas kampaņu, kuras dizainiskais noformējums vairāk atgādina modes zīmola reklāmu. Kampaņa iziet ārpus treniņu rāmjiem un mudina cilvēkus uzņemties saistības ne tikai sporta zālē, bet arī dzīvē. Zīmols aicina būt apņēmīgiem visdažādākajās jomās – sociālajās aktivitātēs, sieviešu tiesību aizstāvībā, seksualitātē un citās. “Equinox būtība ir saistības – mēs esam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Louis Vuitton izvēlas neparastu reklāmas seju

    Modes zīmols Louis Vuitton nolēmis paeksperimentēt ar jaunās reklāmas seju, zināmu fotomodeļu un aktrišu vietā izvēloties datorspēles Final Fantasy XIII galveno varoni vārdā Lightning (Zibens). Neparastais projekts radīts, lai prezentētu zīmola 2016. gada pavasara – vasaras kolekciju. Final Fantasy ir japāņu datorspēļu sērija, ko radījis spēļu dizaineris Hironobu Sakaguči. Zīmols ietver sevī arī filmas, žurnālus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nike prezentē īsfilmu ar NBA basketbolistu dalību

    Zīmola Nike piecu minūšu garā īsfilma Bring Your Game, kas debitēja Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēļu laikā Ziemassvētku brīvdienās, atspoguļo stāstu par bērnu bariņu, kuri nevar viennozīmīgi vienoties par labāko NBA spēlētāju, tādēļ nolemj pavadīt laiku, ceļojot pa visu pasauli, lai satiktu ievērojamākos zīmola Nike sadarbības basketbolistus. Jaunieši vienkārši ierodas pie katra no viņiem un atklāj […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apkopotas iespaidīgākās 2015. gada vides reklāmas

    Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā. Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kompānija TiVo reklāmas kampaņas ietvaros izjoko kinoteātra apmeklētājus

    Amerikas kompānija TiVo izjokoja simts kinoteātra apmeklētājus, lai reklamētu jauno TV konsoli BOLT. Uz slēgto pēdējās Bondiādes daļas 007: Spektrs seansu bija uzaicināti 100 cilvēki, un filmas kulminācijas brīdī uz lielā ekrāna parādījās skaļa un kaitinoša reklāma. Skatītāju reakcija tika filmēta ar 13 slēptajām kamerām. Negaidītā reklāmas pauze filmas apmeklētāju vidū izraisīja negatīvas emocijas. Pēc […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Porsche jaunajā reklāmas video atspoguļo cīņu ar sevi

    Vācijas autoražotājs Porsche savā jaunajā reklāmas video apvienojis vairākas sporta zvaigznes. Video radīts, lai promotētu zīmola atjaunoto sporta auto modeli 911 Carrera. Par reklāmas galvenajiem varoņiem kļuva krievu tenisiste Marija Šarapova un pasaules šaha čempions Magnuss Karlsens. Bez šīm ievērojamajām pasaules sporta personībām video ar datorgrafikas palīdzību tika iedzīvināts bijušā absolūtā pasaules čempiona boksā Muhameda Ali […]

    Lasīt tālāk