Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

PepsiCo kampaņa gūst ievērojamu popularitāti interneta lietotāju vidū

Bring Happiness Home (Ienes mājās laimi)

Korporācijas PepsiCo  Ķīnas pārstāvniecība radījusi Ugunīgā pērtiķa gadam veltītu īsfilmu, kura divu nedēļu laikā guvusi ievērojamu popularitāti interneta vidē. Kopš video publicēšanas, īsfilmu noskatījušies jau aptuveni 20 miljoni cilvēku.

Gandrīz deviņas minūtes garais video stāsta par ķīniešu literatūras personāžu Pērtiķu karali, kas zināms no romāna Ceļojums uz Rietumiem. Šis tēls tiek uzskatīts par vienu no atpazīstamākajiem Austrumāzijas kultūras varoņiem.

Mini filma kļuva par daļu no zīmola PepsiCo  kampaņas ar nosaukumu Bring Happiness Home (Ienes mājās laimi). Idejas autori atklāj, ka tās tematika ir sasaistīta ar šī gada simboliku un īsfilmas mērķis ir atgādināt Ķīnas iedzīvotājiem seno leģendu, kas nodota no paaudzes paaudzē.

Pēc ķīniešu kalendāra, Ugunīgā pērtiķa gads iestāsies 8. februārī.

Foto: Thomas Hawk/https://www.flickr.com/photos/thomashawk//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/