PepsiCo

Random entry RSS

  • Posted in:

    PepsiCo kampaņa gūst ievērojamu popularitāti interneta lietotāju vidū

    Korporācijas PepsiCo  Ķīnas pārstāvniecība radījusi Ugunīgā pērtiķa gadam veltītu īsfilmu, kura divu nedēļu laikā guvusi ievērojamu popularitāti interneta vidē. Kopš video publicēšanas, īsfilmu noskatījušies jau aptuveni 20 miljoni cilvēku. Gandrīz deviņas minūtes garais video stāsta par ķīniešu literatūras personāžu Pērtiķu karali, kas zināms no romāna Ceļojums uz Rietumiem. Šis tēls tiek uzskatīts par vienu no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kompānija PepsiCo likvidē starptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu

    Ietekmīgais pārtikas produktu un dzērienu ražotājs PepsiCo  likvidējis sarptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu. Turpmāk par sadarbību ar aģentūrām un medijiem atbildēs atsevišķi zīmoli. Šis nozīmīgais lēmums var ietekmēt PepsiCo attiecības ar sadarbības aģentūrām. Kompānija turpina uzlabot savu darbības modeli, lai tā kļūtu vēl efektīvāka un rezultatīvāka. Visi pieņemtie lēmumi tika nopietni apsvērti, un to pieņemšana turpmāk palīdzēs […]

    Lasīt tālāk