reklāmas kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Veiksmīga reklāma ne tikai informē, bet sniedz arī emocionālu gandarījumu

    Ikviena uzņēmuma reklāmas pozicionēšanās paziņojuma beigās tā zīmolam ir jābalstās uz emocionālu ieguvumu. Protams, reklāmā ir svarīgi izklāstīt funkcionālos labumus, kādus produkts/ pakalpojums sniegs klientam, kas ir būtiski, lai piesaistītu uzmanību un gūtu panākumus. Taču problēma ir tā, ka jebkurš produkts attiecīgajā kategorijā parasti piedāvā vienas un tās pašas funkcionālās priekšrocības. Ir ļoti grūti atšķirt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lifecake aicina novērtēt skaistākos bērnības mirkļus

    Ģimenes foto startup (tehnoloģiju iesācējuzņēmums) , kas pieder kompānijai Canon, uzsāka reklāmas kampaņu Мe and my bear (Es un mans lācītis), par kuras galveno varoni kļuva rotaļlieta – lācītis. Kampaņu izstrādāja digitālā aģentūra Razorfish. Centrālais tēls lācēna iemiesojumā netika izvēlēts tāpat vien. Idejas autori skaidro, ka šis tēls cilvēkiem izraisa nostaļģiskas sajūtas, jo ikvienam bērnībā bijusi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twix sarīko radošu pārbaudījumu, lai atrastu labāko sadarbības partneri

    Šokolādes batoniņu ražotājs Twix noorganizēja neparastu atlasi, lai izvēlētos labāko radošo partneri interneta reklāmu izstrādei. Lai radītu interesantāko un efektīvāko konceptu, zīmols uzaicināja dažādu valstu BBDO grupas aģentūras piedalīties sacensībā. Aģentūrām tika dots uzdevums izstrādāt konceptu un realizēt reklāmas video kampaņas Kreisais Twix un labais Twix ietvaros. Uzdevumu sarežģīja tas, ka rullītis tika vērtēts Trueview formātā, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Smalkas nianses, kas palīdz efektivizēt mārketingu

    Cilvēki bieži mēdz reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzskatīt par vienu un to pašu. Taču, neskatoties uz to, ka abiem ir manāmas līdzīgas iezīmes (abi ir mārketinga kampaņu ieroči), ir dažas atšķirības, kuras der paturēt prātā, veidojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju jūsu biznesam. Reklāma parasti ir vērsta uz kādu konkrētu, piemēram, potenciālo patērētāju. Tradicionāli, reklāma izplata samaksātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Xbox pārsteidz ar ekstrēmu reklāmas kampaņu

    Londonā, jaunās reklāmas kampaņas ietvaros, kompānija Xbox uzsāka neparastu izdzīvošanas spēli. Astoņi konkursa dalībnieki diennakti stāvēs uz vides reklāmas stenda, un ikviens varēs vērot viņu gaitas speciālizveidotā interneta vietnē. Konkurss tiek rīkots par godu Xbox jaunajam produktam – spēlei par Laru Kroftu Rise of the Tomb Raider, kas Amerikas Savienotajās Valstīs tika prezentēta šīs nedēļas sākumā. Spēles […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaules vadošais ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose rada īsfilmu

    Ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose uzsāka pirmo globālo reklāmas kampaņu, kuras ietvaros tika uzfilmēta četru minūšu gara īsfilma, kas balstīta uz patiesiem notikumiem. Īsfilmas režisors ir Pols Hadžiss, kas Holivudā zināms ar tādiem kino šedevriem kā “Miljons dolāru mazulīte” un “Sadursme”. Reklāmas kampaņas konceptu izstrādāja komunikācijas aģentūra Creative Artists Agency. Īsfilmas filmēšana norisinājās Jaunzēlandē. Tā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Leģendārais zīmols Tiffany & Co atklāj prieka krāsu

    Pasaulslavenais rotaslietu zīmols Tiffany & Co radīja jaunu Ziemassvētku video, kurā dalību ņēma reālas amerikāņu ģimenes. Reklāma kampaņa, kuras nosaukums ir “Joy Comes Out of the Blue” (priekam ir sava krāsa – Tiffany krāsa), ģimenes locekļi apmainās ar Ziemassvētku dāvanām, kurās slēpjas leģendārās rotaslietas, kas iesaiņotas gaiši zilajā Tiffany kastītē. Tiffany & Co aicina iepriecināt savus tuviniekus ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Harvey Nichols vizualizē cilvēku divējādo dabu

    Luksus zīmols Harvey Nichols, kas zināms ar savām satīriskajām un kreatīvajām reklāmas kampaņām, uzsācis jaunu, neparastu Ziemassvētku projektu. Reklāmas kampaņu izstrādāja zīmola ilggadējais sadarbības partneris – komunikācijas aģentūra Adam & Eve/DDB. Balstoties uz aģentūras iegūtajiem datiem, 72 % britu atzina, ka, saņemot Ziemassvētku dāvanas, mēdz savilkt lūpas mākslīgā smaidā, lai neapbēdinātu savus tuviniekus. Reklāmas speciālistus ieinteresēja šis […]

    Lasīt tālāk