Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Lifecake aicina novērtēt skaistākos bērnības mirkļus

Мe and my bear (Es un mans lācītis)

Ģimenes foto startup (tehnoloģiju iesācējuzņēmums) , kas pieder kompānijai Canon, uzsāka reklāmas kampaņu Мe and my bear (Es un mans lācītis), par kuras galveno varoni kļuva rotaļlieta – lācītis. Kampaņu izstrādāja digitālā aģentūra Razorfish.

Centrālais tēls lācēna iemiesojumā netika izvēlēts tāpat vien. Idejas autori skaidro, ka šis tēls cilvēkiem izraisa nostaļģiskas sajūtas, jo ikvienam bērnībā bijusi līdzīga rotaļlieta. Video atspoguļo to, kā gadu gaitā mainās bērna attieksme pret iemīļoto rotaļlietu – sākumā bērns to uzskata par labāko draugu, taču, cilvēkam pieaugot, tā kļūst par saikni ar bērnību.

Līdzās šim aizkustinošajam stāstam, Lifecake atspoguļo, kā ar aplikācijas palīdzību var saglabāt bērnības fotogrāfijas un kopā ar tām arī skaistās un gaišās atmiņas.

Reklāmas kampaņa Me and my bear tiek īstenota Francijā, Lielbritānijā, Spānijā, Vācijā un Itālijā.

Foto: Andrei Niemimäki/https://www.flickr.com/photos/andrein//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/