Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Xbox pārsteidz ar ekstrēmu reklāmas kampaņu

Kompānija reklāmas kampaņā iedzīvina reklamēta produkta būtību

Londonā, jaunās reklāmas kampaņas ietvaros, kompānija Xbox uzsāka neparastu izdzīvošanas spēli. Astoņi konkursa dalībnieki diennakti stāvēs uz vides reklāmas stenda, un ikviens varēs vērot viņu gaitas speciālizveidotā interneta vietnē.

Konkurss tiek rīkots par godu Xbox jaunajam produktam – spēlei par Laru Kroftu Rise of the Tomb Raider, kas Amerikas Savienotajās Valstīs tika prezentēta šīs nedēļas sākumā. Spēles Rise of the Tomb Raider scenārija autore ir Rianna Pratčette – slavenā rakstnieka Terrija Pratčetta meita. Spēles dalībnieces piedzīvojumus jau šobrīd var izdzīvot konsoļu Xbox One un Xbox 360 īpašnieki.

Londonas reklāmas kampaņas konceptu izstrādāja reklāmas aģentūra McCann London. Izdzīvošanas spēles mērķis ir likt dalībniekiem stāvēt uz reklāmas stenda tik ilgi, līdz paliks tikai viens. Uzdevumu sarežģī tas, ka ikviens spēles saita apmeklētājs varēs nobalsot par apstākļiem, kādos nāksies uzturēties konkursantiem. Vides reklāmas stends spēj imitēt gan vasaras svelmi, gan arktisku aukstumu, stipru vēju un pat sniega vētru.

Konkursa uzvarētājs dāvanā saņems aizraujošu ceļojumu pēc spēles Rise of the Tomb Raider motīviem.

Foto: tlwmdbt/ https://www.flickr.com/photos/danieltoschlaeger//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/