Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Zīmols Harvey Nichols vizualizē cilvēku divējādo dabu

#GiftFace

Luksus zīmols Harvey Nichols, kas zināms ar savām satīriskajām un kreatīvajām reklāmas kampaņām, uzsācis jaunu, neparastu Ziemassvētku projektu. Reklāmas kampaņu izstrādāja zīmola ilggadējais sadarbības partneris – komunikācijas aģentūra Adam & Eve/DDB.

Balstoties uz aģentūras iegūtajiem datiem, 72 % britu atzina, ka, saņemot Ziemassvētku dāvanas, mēdz savilkt lūpas mākslīgā smaidā, lai neapbēdinātu savus tuviniekus. Reklāmas speciālistus ieinteresēja šis neparastais fakts, tādēļ viņi nolēma to apspēlēt Harvey Nichols reklāmas video, nosaucot šo projektu “gift face” (seja dāvanas saņemšanai).

Interesanti ir tas, ka eksperementā piedalījās tikai pieaugušie, jo, kā zināms, bērni ir ļoti atklāti, un viņi nemēdz slēpt savas patiesās emocijas.

Zīmols Harvey Nichols, sadarbībā ar komunikācijas aģentūru Adam & Eve/DDB, ir radījis ne vienu vien asprātīgu reklāmas kampaņu. Piemēram, 2014. gadā aģentūra zīmolam izstrādāja kampaņu “Sorry, I Spent It On Myself” (piedod, es to iztērēju savām vajadzībām), kas ieguva Grand Prix godalgu starptautiskais reklāmas festivālā Cannes Lions kategorijā Promo & Activation.

Foto: miszpinay/https://www.flickr.com/photos/dorkiee//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/