Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Krīze ir īstais brīdis, lai pārskatītu savas reklāmas aktivitātes un padarītu tās vēl efektīvākās

Šajā brīdī zīmoli un nozares nedrīkst izvirzīt tikai īstermiņa mērķus!

Ikviens no uzņēmējiem šodien domā par savu izaugsmi, jo bez tās nav iespējama veiksmīga uzņēmuma attīstība un konkurētspēja. Arī esošā krīze nav iemesls atcelt savas ieceres – vēl vairāk, tas ir īstais brīdis, lai mārketinga un reklāmas aktivitātes padarītu vēl efektīvākas. Šajā brīdī zīmoli un nozares nedrīkst izvirzīt tikai īstermiņa mērķus.

“Katrs no mums vēlas būt drošs, ka investē līdzekļus sekmīgā reklāmas kampaņā, kas nodrošinās efektīvu mērķu sasniegšanu, it īpaši šobrīd, kad daudzu uzņēmumu nākotne ir tik ļoti neskaidra. Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā praksē pārbaudītus, inovatīvus un auditorijas uzmanību piesaistošus risinājumus,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Alberta Uzņēmuma grupa sadarbojas ar Rīgas Psiholoģijas skolu, nodrošinot, ka darbā pie reklāmas kampaņas tiek iesaistīti savas jomas profesionāļi, kuriem ir pa spēkam sasniegt nepieciešamo auditoriju un samazināt tās pretestību, panākot, ka reklāma tradicionāli netiek uztverta kā reklāmdevēja mēģinājums par visiem spēkiem kaut ko pārdot. Tieši otrādi – tiek ietekmētas cilvēku domas un attieksme, iedzīvinātas viņu emocijas un vēlmes, kā rezultāta viņi izvēlas ne tikai preci, bet arī sociālo stāvokli, attieksmi pret citiem cilvēkiem, jaunu tēlu utt.

“Vai klients vēlas veidot noteiktu tēlu sabiedrībā, pārdot savas preces vairāk, pastāstīt par jauniem pakalpojumiem – ikvienai problēmai eksistē atsevišķa taktika un mēs katram uzņēmumam pieejam individuāli. Kopā ar Rīgas Psiholoģijas skolas ekspertiem mēs meklējam atbildes uz tiem jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmējiem, tostarp testējam dažādus risinājumus, veidojam unikālas pieejas, pētām komunikācijas kanālus un to pieejas, kā arī daudz citas lietas, kas ir nozīmīgas, lai kampaņa būtu veiksmīga,” norāda A. Jodis.

Tagad ikvienam uzņēmumam ir iespēja pieteikties ne tikai reklāmas kampaņai, bet arī konsultācijai, aizpildot pieteikuma formu http://pieteikums.lv/alberts vai rakstot uz alberts@alberts.lv.

Komentāri