Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Dove izceļ dezodoranta nozīmību aizkustinošā īsfilmā

Dažkārt brīži, kas liek mums svīst, ir paši skaistākie

Savā jaunākajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu Amazing Moments (Brīnišķīgie mirkļi) kosmētikas zīmols Dove  apkopo neaizmirstamus dzīves mirkļus, kurus piedzīvojis reāls pāris.

Īsfilma stāsta par Luisu un Robu, kas iepazinušies visai neparastā veidā. Kad Luisa bija 12 gadus veca pusaudze, pie viņas sienas rotājās Roba grupas plakāts – toreiz viņš šķita tāls un nesasniedzams elks. Taču, gadiem ejot, Luisa un Robs pavisam nejauši satikās Losandželosā, un šī liktenīgā tikšanās bija sākums skaistam mīlas stāstam.

Dove  kampaņas ietvaros tika iemūžināts viens no pāra nozīmīgākajiem dzīves mirkļiem – bildinājums, kuru 22 gadus vecā Luisa izsaka savam izredzētajam.

Kampaņas sauklis – Dažkārt brīži, kas liek mums svīst, ir paši skaistākie – atspoguļo Dove  klātbūtnes nozīmību un liek apzināties, ka šī romantiskā īsfilma patiesībā ir Dove  dezodoranta reklāma.

1.0_HERO_171-1170912

Foto: Justin Kern/https://www.flickr.com/photos/justinwkern//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/