Šobrīd, kad liela daļa darbinieku strādā attālināti vai arī izmanto tā saucamo hibrīda modeli, arvien nozīmīgāku lomu ieņem darbinieku apmierinātības pētījums, kas palīdz noskaidrot, kā mainījušās darbinieku vēlmes, kā motivēt darbiniekus darbam no mājām un kā vislabāk nodrošināt saviem darbiniekiem elastīgas darba iespējas. Sabiedriskās domas un izpētes centrs (SDTIC), kas tostarp piedāvā uzņēmumiem veikt darbinieku […]
SDTIC
-
-
by informacija Comments are off
Laikā, kad uzņēmumu darbību lielā mērā ietekmē Covid-19 un ar to saistītā krīze, arvien skaidrāk izgaismojas nepieciešamība sekot līdzi tirgus situācijai, tai skaitā patērētāju paradumu maiņai un konkurentu risinājumiem. Kā norāda Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis, uzņēmējiem ir ļoti svarīgi pielāgoties esošajiem apstākļiem un, ja nepieciešams, mainīt savu uzvedības modeli. […]
-
by informacija Comments are off
Tieši patērētājs ir tas, kurš maksā, lai patērētu preces un pakalpojumus, līdz ar to klientu analīze ir jebkura biznesa plāna neatņemama sastāvdaļa. Jo ikvienam preču un pakalpojumu piegādātājam ir izdevīgi zināt, kā pašreizējā tirgus situācijā uzvedas patērētājs, lai informāciju vēlāk izmantotu savā labā, prasmīgāk virzot savu biznesu un plānojot darbības stratēģijas, norāda Sabiedriskās domas un […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]
-
by informacija Comments are off
Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un […]