• Posted in:

    SDTIC: Ikvienam uzņēmējam ir svarīgi zināt, kādi faktori ietekmē patērētāju uzvedību

    Tieši patērētājs ir tas, kurš maksā, lai patērētu preces un pakalpojumus, līdz ar to klientu analīze ir jebkura biznesa plāna neatņemama sastāvdaļa. Jo ikvienam preču un pakalpojumu piegādātājam ir izdevīgi zināt, kā pašreizējā tirgus situācijā uzvedas patērētājs, lai informāciju vēlāk izmantotu savā labā, prasmīgāk virzot savu biznesu un plānojot darbības stratēģijas, norāda Sabiedriskās domas un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt zīmola vērtību ar tirgus izpētes palīdzību?

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]

    Lasīt tālāk

  • SDTIC, klientu apmierinātības pētījums, pētījums

    Posted in:

    Lai gūtu panākumus, uzņēmēji nedrīkst aizmirst par klientu apmierinātību

    Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un […]

    Lasīt tālāk