2020. un šis gads ir parādījis, ka virtuālie notikumi ir svarīgāki kā jebkad iepriekš. Prakse rāda – vairums pasākumi vai nu tikuši atcelti vai pārgājuši tiešsaistē. Ņemot vērā, ka arvien vairāk epidemiologu brīdina, ka COVID-19 ir uz palikšanu, loģiski rodas jautājums – kurp tālāk virzīsies virtuālie notikumi?
Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas šobrīd rīkot virtuālos pasākumus, kas palīdz saglabāt saikni ar patērētājiem un piedāvāt tiem tīkamu saturu. Var teikt, ka “Zoom”, “MS Teams” un “WebEx” tiešraides kļūst aizvien ierastākas un vairumam konferenču vai jebkura cita pasākuma apmeklēšana tiešsaistē būs jaunā ikdiena.
Lielākais izaicinājums, ar kuru jāsaskaras tirgotājiem un uzņēmumiem ir – kā izveidot un tirgot virtuālu notikumu, kuru auditorija vēlēsies apmeklēt?
Pirmkārt, ir svarīgi nedaudz ielūkoties mērķauditorijā. Satura veidotāji var sagatavot videoklipus par pasākuma krietni pirms notikuma, jo daudziem cilvēkiem jāredz priekšstats, lai tas spētu rādīt interesi. Kad sākat veidot redzējumu par to, kāds var būt jūsu virtuālais notikums, jūs izdomājat, piemēram, kur tas iekļaujas mārketinga un pārdošanas stratēģijā.
Lai iedvesmotu klientu iesaistīšanos, skaidri norādiet, ko šis virtuālais notikums viņiem sniegs. Piemēram, vai viņi varēs piedalīties sarunās? Galvenais uzdevums – parādiet viņiem, kā šī pieredze ir daudz vairāk par vienkāršu virtuālu pasākumu.
Pasākumu tirgotāji atrodas seismisko pārmaiņu vidū, ko nesenie notikumi ir paātrinājuši. Taču jāņem vērā, ka patērētāji sagaida reālu pieredzi tiešsaistē, nevis tīmekļa lapu virkni, kā arī atsevišķas reklāmas un videoklipus, kas tiek parādīti kā “notikumi”. Kad mēs arvien vairāk izmantojam sava laika tehnoloģiju, mums pašiem ir jāattīstās, lai apmierinātu šīs cerības.
Jāpiebilst, ka lai arī tehniskā izpildījuma augstā kvalitāte virtuālajās tiešraidēs ir svarīga, galvenais tomēr ir saturs!