Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Uzņēmumam ir jābūt tur, kur ir viņa mērķauditorija – e-pastā

Viens no galvenajiem e-pastu mārketinga ieguvumiem ir tā mērogojamība!

Pētījumi rāda, ka aptuveni 80% uzņēmumu e-pastu izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Teju ikviena nozare pēdējā gada laikā ir bijusi spiesta veikt izmaiņas un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus, lai pielāgotos pandēmijas sekām. Reaģējot uz straujo pāreju uz digitālo tirdzniecību, arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies e-pasta mārketingam.

E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās ar jūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem. Vēstuļu masveida izsūtīšana ļauj lietotājiem allaž būt lietas kursā par aktuālajiem piedāvājumiem. Lai arī e-pasta priekšrocības ir acīmredzamas, ne visi mārketinga līderi jūt nepieciešamību izprast e-pasta mārketinga efektivitāti.

Tieši tāpēc uzskatāms, ka mārketinga speciālistiem jāsāk aktīvāk pētīt e-pasta sekmes, lai uzlabotu savas kampaņas.

Dati ir viens no lielākajiem e-pasta mārketinga aktīviem, un tas pats par sevi ir pamats dažiem e-pasta tirgotāju lielākajiem izaicinājumiem. Nepārvaramu datu apjomu, kas saistīts ar e-pasta mārketingu, var būt grūti saprast, lai gan informācijas paneļi un pārskatu rīki ļauj e-pasta speciālistiem vieglāk parādīt uzvaras un bažas vadībai.

Ja līderi nespēj izprast e-pasta nozīmi, tas var izraisīt vēl lielāku datu problēmu, ja komandai trūkst tehniski un uz piegādi orientētu dalībnieki.

Patiesībā pirms jebkādu reālu risinājumu ieviešanas mārketinga līderiem ir jāsper pirmais solis, interesējoties par e-pasta mārketingu. Turklāt, ņemot vērā šajā rakstā minētos iemeslus, kā arī COVID-19 krīzi, vadītājiem jāuzņemas aktīvāka loma e-pasta datu pārvaldības un mērīšanas izpratnē, jo viens no galvenajiem e-pastu mārketinga ieguvumiem ir tā mērogojamība.