tradicionālais mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Ziemassvētku TV reklāmu burvība zudusi?

    Katru gadu sezonas maiņa no Helovīniem uz Ziemassvētkiem notiek teju vienas nakts laikā, jo lielveikali no raganām pāriet uz vizuļiem un gaismiņām, kas nozīmē, ka Ziemassvētki beidzot oficiāli ir pie mums. Kurš gan 90. gadu bērns var aizmirst Coca-Cola reklāmu ar jautro “svētki tuvojas” singlu, kas nozīmē arī svētku reklāmu sākumu? Pēdējās desmitgades laikā arī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gatavojies svētkiem laicīgi! Helovīna sociālo mediju mārketinga satura idejas

    Straujiem soļiem tuvojas Helovīni, kas ir vairāk iecienīti svētki ārzemēs, taču tie sāk kļūt arvien iemīļotāki arī Latvijā. Uzņēmējiem Helovīna tuvošanās nozīmē, ka ikvienam ir jāsagatavo sava biznesa mārketinga plāns, jo tie ir vēl vieni svētki ar kuriem piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību. Tieši tāpēc šajā rakstā apskatīsim efektīvas un jautras satura mārketinga stratēģijas, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Lokdauns” mārketingā. Ko darīt zīmoliem, lai nepazaudētu klientus?

    Jau drīzumā Latvijā varētu stāties spēkā “lokdauns” – par to liecina likumdevēju aicinājums noteikt valstī stingrākus Covid-19 drošības pasākumus, kuri nekavējoties samazinātu kontaktu skaitu sabiedrībā par vismaz 40%. Vienkāršiem vārdiem sakot, tas nozīmē mājsēdi, slēgtus veikalus un ierobežotu izklaidi. Tas nozīmē, ka arī uzņēmumiem kādu laiku būs jākoncentrējas uz tiešsaistes mārketingu. Komerciāli likmes nevarētu būt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izklaides kultūra nav mārketinga kanāls. Kāpēc zīmoliem laiks mainīt domāšanu?

    Jau šonedēļ uz kino ekrāniem nonāks 25. Bonda filma “Nav laiks mirt”, kurā aģenta 007 lomu jau piekto reizi atveidos aktieris Daniels Kreigs. Mēs redzēsim ne tikai aģentu 007, cīnoties ar noslēpumainu ienaidnieku, kura rokās nonācis bīstams jauno tehnoloģiju ierocis, bet arī Džeimsu Bondu, kas mijiedarbojas ar vairāk nekā desmit pasaules zīmoliem, kuri katrs ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Biežākās kļūdas, kas tiek pieļautas mārketinga kampaņās

    Lai gan uzņēmumi mūsdienās cenšas būt novatoriski un radoši savā pieejā mārketingam, ir dažas neizbēgamas kļūdas, kuras tiek pieļautas visai bieži un organizācijām izmaksā ievērojamu laiku un naudu. Lūk, trīs izplatītākās kļūdas: Zīmolu jauninājumi, kas neatbilst klientu vēlmēm Zīmola paplašināšana tiek uzskatīta par vienu no vissvarīgākajām daudzos uzņēmumos. Bieži vien ir nodaļas, kas izveidotas, lai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vienkārši veidi, kā izplatīt pozitīvismu, izmantojot mārketingu

    COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas. Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mājdzīvnieki – nopietns bizness uzņēmējiem

    Jau kopš pašiem pirmsākumiem arī mārketingā un reklāmās tiek izmantoti mājdzīvnieki, kas mūsdienās neapšaubāmi tiek uztverti kā pilnvērtīgi ģimenes locekļi. Neatkarīgi no pārstāvētās nozares, uzņēmumi labprāt izmanto klientu padziļināto saikni ar mājdzīvniekiem, radot produktus, kas piemēroti mājas mīluļiem. Lai arī šodien lielākā daļa naudas, kas tiek iztērēta mājdzīvniekiem, ir paredzēta pārtikai un veterinārajai aprūpei, tendences […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    10 padomi, kas jāzina, uzsākot mārketingu

    Šajā rakstā ir apkopoti desmit padomi, lai palīdzētu jaunizveidotiem uzņēmumiem radīt ilgtspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu mārketinga stratēģiju. 1. Ieguldiet sava “zīmola kapitālā” Bieži sastopama kļūda, ko novērojam jauniem uzņēmumiem ir tāda, ka tie iegulda lielus līdzekļus minimāli dzīvotspējīgā produktā, izstrādā to līdz pilnībai, palielina kapitālu, bet zīmols izskatās briesmīgi. Tāpēc pirms sākt mārketingu, atbildiet […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izpārdošana vai pirmā pirkuma atlaide – kāda ir visefektīvākā taktika veiksmīgam atlaižu mārketingam?

    Atlaides ir stratēģiska rīcība, lai radītu vairāk potenciālo pirkumu un iegūtu jaunus, kā arī noturētu vecos klientus. Noteikti piekritīsiet, ja apgalvosim, ka cenai ir ļoti liela nozīme un uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izmantot pareizo cenu stratēģiju. Daudzi uzņēmēji atzīst, ka ilgstoši netur augstas cenas, jo zina, ka tā riskē zaudēt klientus, taču arī nepārtraukta cenu […]

    Lasīt tālāk