tradicionālais mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Cik svarīgi influenceri ir mūsu mārketinga stratēģijām?

    Līdztekus tādiem pamatproduktiem kā saturs, sociālie mediji un e -pasta mārketings, tā sauktie influenceri ir kļuvuši par zīmolu mārketinga kombinācijas neatņemamu sastāvdaļu. Mūsdienās liela daļa uzņēmumu izmanto ietekmētāju mārketingu, kā rezultātā nav šaubu, ka ietekmētāju mārketings ir kļuvis par pamatu lielākajā daļā uzņēmumu praktiski visās nozarēs. Influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vecā skola: aizmirstā tehnoloģija atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem

    Neskatoties uz milzīgajiem sasniegumiem mārketinga speciālistu darbā, daudzu stratēģiju pamatā ir diezgan uzticama tehnoloģija, kas savu uzdevumu pilda jau gadiem. Turklāt novērojams, ka “vecās” mārketinga tehnoloģijas šobrīd atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem. Lai gan tie darbojas dažādās platformās un tiem ir ievērojami atšķirīgi lietošanas paradumi, e -pasta mārketingam, QR kodiem un SMS ziņojumapmaiņai ir trīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tehnoloģiju nozīme mārketingā tikai un vienīgi pieaug

    Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    SMS mārketings – viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem

    Lai arī varētu šķist, ka SMS mārketings jeb masveidu ziņu nosūtīšana dažādiem saņēmējiem, balstoties uz dažādiem kritērijiem, ir novecojis mārketinga veids, patiesībā tas joprojām var nest ievērojamus ieņēmumus. SMS mārketings palīdzēs sasniegt klientus, būs ātrs un ērti personalizējams mārketinga veids. SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klātiene vai tiešsaiste? Kādu stratēģiju izvēlēties, rīkojot pasākumu?

    COVID-19 pandēmija ir mainījusi ne tikai veidus, kā izmantojam dažādus pakalpojumus, bet arī paradumus, kā apmeklējam pasākumus. Pandēmijas iespaidā daudzi pasākumi tika atcelti vai pārgāja tiešsaistē un runa nav tikai par koncertiem vai biznesa konferencēm, bet arī dažāda veida zīmola rīkotajiem pasākumiem. Lai arī daudzas valstis ir sākušas atcelt savus ierobežojumus, tomēr zaļā sertifikāta nepieciešamība, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izplatītākās personalizācijas kļūdas

    Personalizēti piedāvājumi, personalizēti e-pasti un personalizētas atlaides – ikviens uzņēmums zina to, cik svarīgi ir koncentrēties uz klientu personalizāciju. Nereti gan ar to rodas problēmas, jo uzrunāt klientus personiskā līmenī nemaz nav tik vienkārši, kā varētu šķist. Taču nedrīkst aizmirst, ka personalizēšana ir izaugsmes un stabilas klientu pieredzes pamatakmens. Lūk, pieci izplatītākie trūkumiem, no kuriem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitalizācija un reklāma – kā tas ietekmē pārdošanas rādītājus?

    Reklāmas gadu gaitā ir ievērojami mainījušās – ja agrāk bija tikai drukātā prese, TV un radio, tad tagad ikvienam ir pieejams bezgalīgs kanālu saraksts, kur auditorija sastopas ar reklāmām, un to visu apkalpo izsmalcināts tehnoloģiju labirints. Reklāmdevējiem šodien ir lieliska iespēja panākt, lai viņu ziņa tiktu ievietota pēc iespējas vairāk kanālos, tādējādi sasniedzot pēc iespējas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc zīmoliem jāveido unikāli un uz klientu orientēti mārketinga risinājumi?

    Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Trīs tendences, kas veido pandēmijas atkopšanas mārketinga stratēģiju

    Sākot no e-komercijas līdz video konferencēm – pēdējais pusotrs gads ir paātrinājis virkni digitālo tendenču. Lai arī iepirkšanās tiešsaistē jau ilgu laiku ir bijis topā, e-komercija īsto uzplaukumu piedzīvoja līdz ar COVID-19 pandēmijas atnākšanu, kā rezultātā uz tiešsaistes tirdzniecību pārgāja pat tādi uzņēmumi, kas nekad par to iepriekš nebija domājuši. Kaut gan mēs šobrīd redzam […]

    Lasīt tālāk