Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Trīs tendences, kas veido pandēmijas atkopšanas mārketinga stratēģiju

Kā pandēmijas laiks ir ietekmējis veidus, kā sasniegt klientus?

Sākot no e-komercijas līdz video konferencēm – pēdējais pusotrs gads ir paātrinājis virkni digitālo tendenču. Lai arī iepirkšanās tiešsaistē jau ilgu laiku ir bijis topā, e-komercija īsto uzplaukumu piedzīvoja līdz ar COVID-19 pandēmijas atnākšanu, kā rezultātā uz tiešsaistes tirdzniecību pārgāja pat tādi uzņēmumi, kas nekad par to iepriekš nebija domājuši.

Kaut gan mēs šobrīd redzam pazīmes, kas liecina, ka gan patērētāji, gan uzņēmumi cenšas atgriezties “normālā stāvoklī”, ir skaidrs, ka daudzas pandēmijas laikmeta izmaiņas ir šeit uz palikšanu. Pārmaiņas, protams, mēdz būt biedējošas un sarežģītas, tomēr tirgotājiem ir arī daudz priekšrocību.

Šeit ir trīs tendences, kuru dēļ tirgotājiem vajadzētu būt optimistiskiem par nākotni, lai ko tā arī nestu:

Mājas ir tur, kur atrodas sirds

Kad visi bija aizslēgts, mūsu apkārtne ieguva jaunu nozīmi. Mēs atradām jaunu veidu, kā palūkoties uz mājām sev apkārt. Tas bija laiks atrast laiku būt tuvāk dabai, ģimenei un, iespējams, pat iekārtot savā mājā biroju vai pat sporta zāli.

Cilvēki atklāja vārdos neizsakāmo vērtību, ko sniedz māju sajūta. “Baudiet pagalmu ar vīna pudeli un dažiem draugiem ērtos krēslos!” “Pasūtiet ēdienu no apkārtnes bistro un izbaudiet pikniku nedēļas nogalē viesistabā!” Lai kāds būtu jūsu ziņojums klientiem, skaidrs, ka mārketinga speciālisti pievērsīsies patērētāju jaunatklātajai uzmanībai, lai mīlētu, kur viņi atrodas un kā jūtas. Pastipriniet mājā būšanas nozīmi un radiet lieliskus piedāvājumus un kampaņas.

Patērētāja darba un privātās dzīves līdzsvara meklēšana

Protams, šī tendence šobrīd ir pirmajā vietā, jo arī daudziem cilvēkiem mājas kļuva par biroju. Ne tikai šī robeža starp darbu un mājām kļuva neskaidrāka nekā jebkad agrāk, bet daudziem cilvēkiem tā bija arī pirmā dzīves pieredze bez pārvietošanās. Viņi atklāja apmierinātību ar dienas vidū veiktu gatavošanu, vingrošanu un citām nodarbēm.

Lai gan ir daudz iemeslu, kāpēc cilvēki “nevēlas atgriezties darbā”, mēs zinām, ka cilvēku cerības uz darbu ir mainījušās. Daži pamet darbu, nevis atgriežas pie virsstundām. Ir noraidīti senie uzskati par nepieciešamību pēc biroja mierīguma.

Un jau atkal tirgotājiem ir jāuzsver dzīves kvalitāte un viss, kas gan uzlabo spēju elastīgi strādāt, gan arī patiesi atslēgties.

Veselība ir bagātība

Nav noslēpums, ka pēdējais pusotrs gads veselību pārcēla prioritāšu virsotnē – sākot ar roku mazgāšanu un beidzot ar fizisko sagatavotību. Tā rezultātā pandēmijas ierobežojumi skāra daudzas citas jomas – pandēmijas laikā pieauga fitnesa, fiziskās un garīgās veselības un visu veidu labsajūtas programmu lejupielāde, tika iepirkti velosipēdi un cilvēki eksperimentēja ar visu, sākot no virtuālajiem treneriem līdz augstākās klases klubiem.

Lai arī tiek atvērtas sporta zāles, jogas, deju un citas fitnesa studijas, uzsvars uz visu veselību ir šeit, lai paliktu. Tirgotājiem tas ir jāņem vērā, jo patērētāji meklē atbalstu jaunatklātajai uzmanībai vispārējā labsajūtā.

Patērētāji kopumā ir jābūt gataviem ieguldīt it visā, kas padara dzīvi vērtīgu. Jā, tas ietvers apetīti pēc piedzīvojumiem, pārdzīvojumiem un ēšanas ārpus mājas, un šis ir īstais laiks, lai uzņēmumi šīs emocijas un vēlmes izmantotu, lai piedāvātu saviem klientiem lielisku pieredzi!