Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc zīmoliem jāveido unikāli un uz klientu orientēti mārketinga risinājumi?

Kā piesaistīt un noturēt patērētājus?

Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību zīmolam?

Visvienkāršākā atbilde ar ātrākiem rezultātiem visiem tirgotājiem ir ieteikt atlaidi, cenu samazinājumu vai cenu starpību. Bet šim cenu samazināšanas / atlaides risinājumam ir savs negatīvo aspektu kopums un tālejoša ietekme uz vispārējo biznesu, zīmola personību un patērētāju uztveri.

Patiesībā cīņa, lai piesaistītu un noturētu patērētāja uzmanību, sākas jau pašā zīmola pirmsākumos. Daži izmēģina populāras metodes, piemēram, slavenību iesaistīšanu, iespaidīgu produkta iepakojumu, palielinātu multivides saturu, kamēr citi eksperimentē ar spēcīgu un pārliecinošu saturu.

Šī cīņa par atšķirību atrašanu ir klientu orientētu mārketinga risinājumu ierosinātājs, kas attīstās un riņķo ap klientiem un viņu vajadzībām. Tā vietā, lai klientiem pateiktu, ko pirkt, jūsu piedāvājums atbilst viņu vajadzībām un vēlmēm. Šī atšķirību uzsvēršana, izmantojot uz klientu orientētu mārketingu, ir izdzīvošanas atslēga un veicina zīmolu un uzņēmumu izaugsmi pašreizējos tirgus apstākļos.

Lai gan ir daudz pamatotu iemeslu, kāpēc zīmoliem un uzņēmumiem vajadzētu pāriet uz patērētājiem orientētiem mārketinga risinājumiem, daži no svarīgākajiem ieguvumiem ir ātrāka un lielāka pārdošana, atkārtota pirkšana un lojalitāte pret zīmolu.

Jo ātrāk zīmoli saprot un pieņem uz klientu orientētus mārketinga risinājumus, jo ātrāk tie var augt un attīstīties.