Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Digitalizācija un reklāma – kā tas ietekmē pārdošanas rādītājus?

Kas ietekmē reklāmas efektivitāti?

Reklāmas gadu gaitā ir ievērojami mainījušās – ja agrāk bija tikai drukātā prese, TV un radio, tad tagad ikvienam ir pieejams bezgalīgs kanālu saraksts, kur auditorija sastopas ar reklāmām, un to visu apkalpo izsmalcināts tehnoloģiju labirints. Reklāmdevējiem šodien ir lieliska iespēja panākt, lai viņu ziņa tiktu ievietota pēc iespējas vairāk kanālos, tādējādi sasniedzot pēc iespējas lielāku auditoriju.

Neskatoties uz digitālo reklāmu pieaugumu pēdējo gadu laikā, neviens īsti nav nācis klajā ar universālu platformu, kas palīdzētu pārvaldīt reklāmu izvietojumus šajos jaunajos kanālos. Tā vietā reklāmu operāciju komandām ir jāstrādā ar vairākām reklāmas tehnoloģiju platformām un sistēmām, lai izpildītu un novērtētu kampaņas video, audio, sociālajos medijos, drukātajos un ārpus mājas esošajos kanālos.

Gandrīz katra nozare runā par digitālizāciju, bet ko tas patiesībā nozīmē un kā tas var ietekmēt reklāmu pārdošanu? Digitalizācija ir saistīta ar uzņēmējdarbības veida maiņu, un tā liek uzņēmumiem uzdot tādus lielus jautājumus kā: “Vai mēs varam mainīt savus procesus tā, lai labāk pieņemtu lēmumus un lai nodrošinātu labāku klientu pieredzi ar lielāku personalizāciju? ”

Runājot par reklāmu pārdošanu, šie ir faktori, kas tās ietekmē visvairāk:

Auditorija. Mūsdienās reklāmdevēji vēlas sasniegt noteiktas mērķauditorijas, tāpēc šo mērķu iegūšana, personalizējot viņiem vēlamos kanālos, būs prioritāte salīdzinājumā ar konkrētiem viņu reklāmu izvietojumiem izdevēja īpašumos.

Analīze. Reklāmdevēji no izdevējiem sagaida kampaņas pārredzamību un pārskatamību. Izdevējiem jānodrošina reklāmdevējiem pārredzama analīze un piekļuve neatkarīgiem un objektīviem pārdevējiem reklāmu tehnoloģiju ekosistēmā, atšķirībā no Amazon, Google un Facebook, kur piekļuve datiem ir ierobežota.

Automatizācija. Reklāmu pārdošanas komandas drīzāk vēlas pievērsties reklāmdevēju attiecību attīstīšanai un veicināšanai, lai attīstītu savu reklāmas biznesu, nevis griezt riteņus darījumu darbos, piemēram, sūtīt ziņojumus par reklāmu pārdošanas veiktspēju, pārbaudīt reklāmu krājumu pieejamību un citus manuālus, laikietilpīgus procesus, kuros cilvēki noslīkst izklājlapas un e-pastu.

Katrs uzņēmums šodien mēģina palielināt savus ieņēmumus no reklāmām. Viens no reklāmas nākotnes virzītājiem ir personalizēšana. Tas palīdz klientiem ticēt, ka viņi ir vērtīgi un reāli arī iegādāties zīmola produkciju.

Pasaulē, kur vairāk nekā 64% no digitālo reklāmu ieņēmumiem uzkrāj Facebook, Amazon un Google, pareizās tehnoloģiju infrastruktūras ieviešana vairs nav iespējama – tā ir nepieciešamība. Pareizā tehnoloģija palīdzēs ne tikai racionalizēt procesus un radīt izmaksu taupīšanas efektivitāti, bet arī izveidot organizācijas, lai gūtu panākumus nākotnē. Tas nozīmē izmantot automatizāciju un iepriekš izveidotas darbplūsmas, lai komandas varētu koncentrēties uz pārdošanu un netiktu pakļautas laikietilpīgiem administratīviem uzdevumiem. Un tas nozīmē, ka ir pieejami dati un atziņas, kas atklāj dziļu patērētāju ieskatu, lai veidotu labākas attiecības starp izdevējiem un zīmoliem, lai viņi visi varētu sniegt vislielāko vērtību saviem klientiem.