konkurences priekšrocības

Random entry RSS

  • Posted in:

    Zīmols – viens no uzņēmuma vērtīgākajiem elementiem

    Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arī mārketingam jāreaģē uz pandēmijas radītajiem izaicinājumiem

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Globālās sociālās distancēšanās periodā pierādījies, ka būt sociālajos tīklos, ir svarīgāk kā jebkad iepriekš – šajā laikā ir mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Vairums mazumtirgotāju ir paļāvušies uz tehnoloģijām, lai saglabātu savu biznesu. Tie, kuriem ir izveidota stabila digitālā stratēģija, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana – nepieciešamība, lai gūtu panākumus

    Ikviena mārketinga aktivitāte ir vērsta uz to, lai piesaistītu klientus, tādējādi pārdodot vairāk un nopelnot vairāk naudas savam biznesam. Tāpat mēs visi zinām to, ka uzņēmējdarbībā pastāv konkurence un uzņēmējam ik dienu ir jācīnās ar tādu uzņēmumu mārketinga centieniem, kuri piedāvā līdzīgus produktus vai pakalpojumus. Citiem vārdiem sakot, lai apsteigtu konkurentus, jums jānosaka konkurences priekšrocības. […]

    Lasīt tālāk