Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ceļvedis sociālo mediju plāna sastādīšanai maziem un vidējiem uzņēmumiem

Kā izveidot uz izaugsmi vērstus sociālo mediju plānus?

Lai izveidotu stabilu sociālo mediju stratēģijas plānu nelieliem uzņēmumiem ir nepieciešama liela iztēle un smags darbs. Iepriekšējo desmit gadu laikā sociālo mediju izmantošana ir ievērojami pieaugusi. Tādu platformu kā “Facebook”, “Twitter” un “Instagram” ātra izmantošana nozīmē, ka uzņēmumi nedrīkst ignorēt sociālo mediju potenciālu. Sociālie mediji – tā ir iespēja atrast klientus un piesaistīt potenciālo pircēju uzmanību.

Grūtāk izmantot visu sociālo mediju potenciālu varētu būt tiem uzņēmējiem, kuru bizness ir neliels un kuriem nav mārketinga komandas, kas būtu gatava tikt galā ar katru sociālo platformu. Vienlaikus arī mazo uzņēmumu īpašnieki var veiksmīgi izmantot sociālos tīklus, pārzinot vien to pamatus.

Lūk, daži padomi, kas ir jāņem vērā:

Izveidojiet plānu un izvirziet mērķus

Daudzi mazo uzņēmumu īpašnieki zina, ka, lai attīstītu savu biznesu, viņiem ir jāizmanto sociālie mediji, bet vai esat apsvēruši – kāpēc? Kādi ir jūsu sociālo mediju stratēģijas mērķi?

Mērķu definēšanā var izmantot SMART metodi — mērķiem jābūt specifiskiem un skaidriem, to rezultātiem jābūt mērāmiem, sasniedzamiem, jūsu uzņēmumam vajadzīgiem un laicīgiem, kas tos ļauj sasniegt noteiktajā laikā.

Nepārslogojiet sevi

Daži mazo uzņēmumu īpašnieki ir nomākti, jo uzskata, ka viņiem jākļūst par mediju firmu, kas ģenerē ierakstus, video, foto atjauninājumus, lai platformas visu laiku būtu aktuālas. Viņi cenšas īstenot visu iespējamo taktiku mazo uzņēmumu sociālo mediju mārketingam un galu galā neiegūst no tā neko. Tā vietā jūs varat mazināt savus centienus mārketingā – vispirms ieteicams sākt ar dažām būtiskām platformām, tās pamatīgi izprast un pēc tam pievērsties citām.

Jo runa ir par kvalitāti. Nepietiek tikai ar to, lai jūs būtu redzams sociālo mediju kanālos – jautājums ir par to, kāds jūs būsiet!

Apsveriet savas auditorijas vajadzības

Nākamais padoms ir viss par klientu pazīšanu un to, kas viņiem patīk. Tikai runāšana par uzņēmumu ir redzamākā kļūda, ko uzņēmumi pieļauj sociālajos tīklos. Viņi reklamē savus produktus, pakalpojumus un personālu, taču aizmirst klientiem sniegt pakalpojumus.

Klienti nevēlas reklāmu, bet vērtīgu saturu, kas viņiem palīdzētu atrisināt viņu problēmas!

Iesaistīties, mācīties, dalīties

Savienojuma izveide sociālajos tīklos var palīdzēt sasniegt plašāku auditoriju bez nepieciešamības tieši dalīties ar konkurentiem. Dalieties ar vērtīgu saturu, kas būs noderīgs nozarei, ne tikai klientiem vai viena uzņēmuma lapas sekotājiem – pārliecinieties, ka tas palīdz visiem.

Komunikācija ir galvenais

Pievienojieties sarunai un uzziniet, ko jūsu auditorija vēlas redzēt un dzirdēt. Jūsu rakstiem jābūt informatīviem, iedvesmojošiem un daudzsološiem, taču katrā rakstā jācenšas mudināt savus klientus uz darbību. Neatkarīgi no uzņēmējdarbības veida un neatkarīgi no tā, vai tas ir saistīts ar produktu vai pakalpojumu, klienti savas emocijas saista ar zīmola vēstījumu. Jūs varat efektīvi sazināties ar auditoriju, publicējot savu veiksmes definīciju un aicinot viņu dalīties ar savu.

Kad kāds atbild uz jautājumu, jums jāturpina diskusija. Galu galā viņš vai viņa ir veltījis laiku, lai pateiktu “jā” jūsu zīmolam.

Vai jūs zināt, ka tikai 10% ziņojumu un komentāru, kas sniegti uzņēmuma sociālo mediju lapās, saņem atbildes? Katrai sociālo mediju stratēģijai jāparedz laiks, lai atbildētu uz klientu grupu komentāriem un ziņojumiem.

Izmantojiet “Instagram” aptaujas, “Twitter” jautājumus un “Facebook” tiešraides, lai sazinātos un izveidotu divpusēju saziņu ar klientiem. Sociālie mediji piedāvā zīmoliem iespēju saņemt godīgas un vērtīgas klientu atsauksmes. Tas arī palīdz veidot zīmola lojalitāti, liekot klientiem justies iesaistītiem.

Sastādiet grafiku

Jūs vadāt uzņēmumu, tāpēc katra minūte ir svarīga. Bet kā jūs varat saglabāt konsekvenci? Iepriekš plānojot darbus, jūs varat izmantot tehnoloģijas savā labā. Jūs paliekat konsekvents un ietaupāt vairāk laika.

Cik daudz un kur publicēt paziņojumus?

Daudzi uzņēmumu īpašnieki nezina, cik bieži viņiem jāpublicē ziņas, veidojot sociālo mediju plānu maziem uzņēmumiem. Protams, tas ir atkarīgs no sociālo mediju kanāliem, kurus izmantojat, lai sazinātos ar auditoriju. Šeit ir dažas vadlīnijas:

Instagram: Ikdienas stāsti un periodiskas norādes palielinās saikni un iesaistīšanos
Facebook: jūsu klienti tiek iesaistīti vienu reizi dienā
Twitter: katru dienu plānojiet vairākus tvītus
LinkedIn: sniedziet atbilstošu saturu vairākas reizes nedēļā.

Ir tik daudz dažādu veidu, kā panākt, lai jūsu sociālie mediji darbotos. Galvenais ir pārzināt, kas ir piemērots jūsu klientiem.

Komentāri