tradicionālais mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kāpēc nostalģijas mārketings ir tik efektīvs?

    Mēs visi ļoti zinām, ko nozīmē “nostalģija” un paši vien nereti, domājot par laimīgajiem laikiem pagātnē, izsakām frāzi “ak, šie vecie, labi laiki!” Nostalģija kā mārketinga elements arī mūsdienās tiek izmantots visai bieži – tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt patērētāju uzmanību, un vēl vairāk, ja to apvieno ar jauninājumiem. Ticiet vai nē, nostalģijas mārketings […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumam ir jābūt tur, kur ir viņa mērķauditorija – e-pastā

    Pētījumi rāda, ka aptuveni 80% uzņēmumu e-pastu izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Teju ikviena nozare pēdējā gada laikā ir bijusi spiesta veikt izmaiņas un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus, lai pielāgotos pandēmijas sekām. Reaģējot uz straujo pāreju uz digitālo tirdzniecību, arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies e-pasta mārketingam. E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Svarīgi atcerēties satura mārketingu padarīt aizraujošu un jēgpilnu

    Covid-19 ir mainījis veidu, kā uzņēmumi un patērētāji komunicē – līdzīgi kā citas nozares, arī mārketings piedzīvojis satricinājumu. Tā kā patērētāju prioritātes un uzvedība krasi ir mainījusies, saprotams, ka pārmaiņas nepieciešamas arī mārketinga stratēģijām. Lai gan daudzi zīmoli mēģina saprast, ko darīt tālāk, eksperti uzsver – šajā laikā mārketinga aktivitātes noteikti nevajadzētu uzlikt uz pauzes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā influenceri var radīt jaunu veikala skatlogu?

    COVID-19 pandēmija ir būtiski ietekmējusi mazumtirdzniecību gan Latvijā, gan visā pasaulē – lai arī tagad ierobežojumi tiek pamazām atcelti un mēs sākām ieraudzīt ekonomikas pakāpenisku izaugsmi, uzņēmējdarbībā joprojām vērojama liela nenoteiktība. Mazumtirgotājiem aktuāli ir jautājumi par to, kā mainīsies patērētāju uzvedība un vai tā vispār būs tāda kā agrāk, pirms pandēmijas? Šajā periodā mazumtirdzniecības zīmoliem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    IESKATIES: 5 digitālā mārketinga tendences jūsu biznesam

    21. gadsimta tehnoloģijas ir mainījušas mūsu dzīvi un turpina pastāvīgi attīstīties un paātrināties. Var droši apgalvot, ka interneta ainava pastāvīgi mainās un, lai jūsu bizness turpinātu augt un paplašināties, ir ļoti svarīgi pielāgot tam savas digitālā mārketinga stratēģijas. Digitālajam mārketingam ir nepieciešama daudzpusīga un daudzveidīga pieeja, iekļaujot gan pārbaudītas tendences, gan izmantojot iespējas, ko sniedz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vienkāršas idejas, kā piešķirt efektivitāti jūsu satura mārketinga stratēģijai

    Lai palielinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu pārdošanas apjomus, uzņēmumiem īpaša uzmanība ir jāpievērš satura mārketinga stratēģijai, izstrādājot vairāk SEO draudzīgus ierakstus, mobilajām ierīcēm draudzīgas infografikas, novatoriskas sociālās ziņas un aizraujošus e-pastus klientiem. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks ir informācija un tikai informācija. Bet […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Influenceru mārketingam – arvien lielāka nozīme

    COVID-19 pandēmija ir mudinājusi uz tiešsaisti pāriet ne tikai izglītībai un kultūras pasākumiem, bet arī pārdošanai un reklāmām. Arvien vairāk cilvēku šo laiku pavada sociālajos tīklos, kas nozīmē, ka arvien lielāku lomu mārketingā spēlēs tā saucamie influenceri, kas darbojas līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” panākumu atslēga – mūsdienīga mārketinga stratēģija

    Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Runājot par mūsdienīgu mārketinga stratēģiju, mēs visi varam kaut ko iemācīties no straumēšanas vietnes “Netflix” biznesa modeļa. Straumējošā televīzijas sensācija ir nolasījusi skatītāju domas, nodrošinot, […]

    Lasīt tālāk