Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vienkāršas idejas, kā piešķirt efektivitāti jūsu satura mārketinga stratēģijai

Satura mārketinga tendences 2021!

Lai palielinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu pārdošanas apjomus, uzņēmumiem īpaša uzmanība ir jāpievērš satura mārketinga stratēģijai, izstrādājot vairāk SEO draudzīgus ierakstus, mobilajām ierīcēm draudzīgas infografikas, novatoriskas sociālās ziņas un aizraujošus e-pastus klientiem.

Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks ir informācija un tikai informācija. Bet svarīgs papildinājums – kvalitatīva informācija. Satura mārketinga mērķis ir piesaistīt cilvēku uzmanību, veicināt savas preces noietu un mudināt patērētājus sasniegt savus finanšu mērķus.

Ja nezināt, kā padarīt savu satura mārketinga vēl efektīvāku, tad šeit ir vēl piecas mārketinga idejas satura mārketinga stratēģijas uzlabošanai!

Publicējiet SEO draudzīgus bloga ierakstus

Lai arī meklētājprogrammu optimizācija (SEO) kopā ar e-pasta mārketingu pieder pie senākajām digitālā mārketinga metodēm, SEO joprojām ir būtisks mārketinga elements. Izmantojot savu SEO stratēģiju, jūs varat sekot līdzi un ideālā gadījumā virzīties uz priekšu, lai saglabātu konkurētspēju savā nozarē.

Pārliecinieties, vai jūsu ziņas ir SEO draudzīgas – vai tām ir piemēroti atslēgvārdi un tā saturs ir kvalitatīvs, vai raksta struktūra atbilst SEO shēmai un tā uzrunās lasītājus.

Izmantojiet mobilajām ierīcēm draudzīgu infografiku

Infografika ir obligāts elements jūsu mārketinga stratēģijas sarakstā – var teikt, ka infografika šobrīd ir ļoti populārs informācijas izplatīšanas veids. Mūsdienu patērētāju bāzi vairāk piesaista vizuālais, līdz ar to pēdējais laiks pievērs uzmanību infografikām un pārliecināties, ka tās ir unikālas un oriģinālas.

Kodolīgas infografikas, kas ierobežotā telpā sniedz plašas zināšanas, un kas pielāgojamas arī viedtālruņiem ir tieši tas, kas vajadzīgs.

Aktualizējiet savus sociālo tīklu ierakstus

Ir vairāk nekā 3,6 miljardi sociālo mediju lietotāju, un tas mārketinga speciālistiem sniedz iespēju vismaz reizi dzīvē definēt un atzīmēt savu mērķauditoriju.

Lai iegūtu lielāku atpazīstamību, jūs varat izdomāt informatīvus ierakstus, pievērsties jaunākajām tendencēm un izmantot memes, lai kļūtu par uzticamu zīmolu sabiedrības vidū.

Nosūtiet saviem klientiem personalizētus e-pastus

Lai arī vairums zīmolu mūsdienās ir izvēlējušies koncentrēties uz digitālo un sociālo mārketingu, uzmanības centrā aizvien ir arī pārbaudīta vērtība – e-pasts. E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam.

Personalizētajiem e-pastiem ir profesionāls izskats un tā ir efektīva mārketinga taktika.

Izmantojiet augstas kvalitātes attēlus, viegli lasāmus fontus un noslēdziet savu ziņu klientiem ar atbilstošu aicinājumu uz darbību, lai iegūtu pārdošanas apjomus vai nodrošinātu reklāmguvumus.

Atsauksmes, atsauksmes un vēlreiz atsauksmes

Lietotāju atsauksmes, patērētāju atsauksmes un klientu atsauksmes ir ļoti noderīgas, ja tos pareizi izmanto. Jaunam klientam nav nekā labāka, kā uzzināt, cik labi jūsu produkti un pakalpojumi ir no citiem klientiem. Viņu atsauksmes darbojas kā sociāls pierādījums jūsu zīmolam un iegūst tūlītēju apmeklētāju uzticību.

Ņemot vērā – lietotāju atsauksmes var kļūt par izšķirošu faktoru, ja klientam ir jāizvēlas starp jums un citu konkurentu!