Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

IESKATIES: 5 digitālā mārketinga tendences jūsu biznesam

Kā veiksmīgi pielāgot digitālā mārketinga stratēģiju interneta attīstībai?

21. gadsimta tehnoloģijas ir mainījušas mūsu dzīvi un turpina pastāvīgi attīstīties un paātrināties. Var droši apgalvot, ka interneta ainava pastāvīgi mainās un, lai jūsu bizness turpinātu augt un paplašināties, ir ļoti svarīgi pielāgot tam savas digitālā mārketinga stratēģijas.

Digitālajam mārketingam ir nepieciešama daudzpusīga un daudzveidīga pieeja, iekļaujot gan pārbaudītas tendences, gan izmantojot iespējas, ko sniedz novatoriskas topošās tendences.

Esam apkopojuši piecas digitālā mārketinga tendences, kurām uzņēmumiem būtu jāpievērš uzmanība, lai tie varētu sākt stratēģiski izstrādāt un strukturēt savus plānus, tādējādi piešķirot savam uzņēmumam konkurētspēju.

Sociālo mediju lietošanas pieaugums

Nenovēršami, ka sociālie mediji arī šī gada otrajā ceturksnī kalpos par galveno lomu digitālā mārketinga stratēģijās. Sociālo mediju platformas, piemēram, Instagram, Facebook un Twitter, ir izveidotas kā līdzeklis starppersonu saziņai, taču kopš tā laika tās ir kļuvušas par galvenajiem mārketinga rīkiem.

Sociālie tīkli uzņēmumiem ir ideāla platforma, ar kuras palīdzību viņi var viegli izveidot un publicēt saturu, tirgot savus produktus un / vai pakalpojumus, kā arī mijiedarboties ar savu mērķauditoriju.

Sociālo mediju reklāmas funkciju izmantošana

Līdztekus satura publicēšanai jūsu faktiskajās sociālo mediju lapās, sociālo mediju platformas arvien vairāk sniedz specializētus reklāmas un mārketinga pakalpojumus arī uzņēmumiem. Viens no šādiem piemēriem ir Facebook, kas ir mainījis uzņēmējdarbības virzienu tirgū ar sociālo mediju starpniecību. Uzņēmumi var izmantot Facebook tiešsaistes reklāmām, kuras tiek veidotas, publicētas un izplatītas, izmantojot sociālo mediju platformu.

Facebook reklāmas ir paredzētas noteiktai mērķauditorijai, kas nozīmē, ka reklāmas tiek rādītas tikai tiem lietotājiem, kuri ir atlasīti saskaņā ar Facebook mērķauditorijas atlases programmatūru. Ar vairāk nekā diviem miljardiem aktīvo lietotāju Facebook Ads ir nenovērtējams mārketinga rīks uzņēmumiem, pateicoties tā pieejamībai, redzamībai un personalizācijai.

E-pasta mārketings ir tikpat efektīvs kā vienmēr

Salīdzinot ar citiem digitālā mārketinga veidiem, e-pasta mārketings pastāv jau ilgu laiku. Tas, protams, varētu radīt jautājumus par tā atbilstību, taču patiesība ir tāda, ka e-pasta mārketings ir tikpat aktuāls 2021. gadā kā pirms desmit gadiem. Laika vai darbības izraisītu e-pastu automātiska izplatīšana e-pasta sarakstiem un abonentiem ar atbilstošu informāciju joprojām rada neticami daudz iesaistīšanās.

E-pasta automatizācija ir spēcīga mārketinga taktika, un e-pasta kampaņas automatizēšana ļauj uzņēmumiem ģenerēt potenciālos klientus, pārdošanas apjomus un ieņēmumus, kad vien rodas iespēja.

Segmentējiet klientus 

Līdz ar digitālo tehnoloģiju izplatību klienti arvien vairāk pierod pie personalizētas tiešsaistes pieredzes, kas pielāgota viņu uzvedībai, vēlmēm, interesēm un demogrāfiskajiem apstākļiem. Ir svarīgi, lai uzņēmumi nepārtraukti vāktu un analizētu datus par potenciālajiem un esošajiem klientiem un pēc tam attiecīgi mainītu savas digitālā mārketinga stratēģijas.

Klientu segmentēšana ir neticami efektīvs veids, kā sasniegt pēc iespējas plašāku auditoriju, vienlaikus nodrošinot viņiem individuālu jūsu biznesa pieredzi.

Sazinieties tieši ar klientiem

Internets ir efektīvi novērsis dažādos ģeogrāfiskos, valodas un laika šķēršļus, kas kādreiz šķīra uzņēmumu no tā klientiem. Lai gan agrāk klientam būtu bijis jāraksta e-pasts vai jāzvana, lai mijiedarbotos ar konkrētu uzņēmumu, 21. gadsimtā tas ir tikpat vienkārši, kā atstāt komentāru zem ziņas vai nosūtīt privātu ziņojumu.

Komentāri