digitālais mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Spēles – nākamā lielā lieta sociālajos medijos un digitālajā mārketingā?

    Spēles ir viena no populārākajām lietām pasaulē, taču ne vienmēr mārketinga eksperti aizdomājas līdz tam, ka spēles palīdz saprast cilvēku demogrāfisko situāciju, viņu vajadzībās, ieradumus un vēlmes, un ka tās var ļoti veiksmīgi izmantot, lai mudinātu cilvēkus uz darbību. Neskatoties uz spēļu panākumiem un revolucionāro mārketinga kustību, ne visi mārketinga speciālisti izmanto spēles elementus savās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumam ir jābūt tur, kur ir viņa mērķauditorija – e-pastā

    Pētījumi rāda, ka aptuveni 80% uzņēmumu e-pastu izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Teju ikviena nozare pēdējā gada laikā ir bijusi spiesta veikt izmaiņas un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus, lai pielāgotos pandēmijas sekām. Reaģējot uz straujo pāreju uz digitālo tirdzniecību, arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies e-pasta mārketingam. E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Svarīgi atcerēties satura mārketingu padarīt aizraujošu un jēgpilnu

    Covid-19 ir mainījis veidu, kā uzņēmumi un patērētāji komunicē – līdzīgi kā citas nozares, arī mārketings piedzīvojis satricinājumu. Tā kā patērētāju prioritātes un uzvedība krasi ir mainījusies, saprotams, ka pārmaiņas nepieciešamas arī mārketinga stratēģijām. Lai gan daudzi zīmoli mēģina saprast, ko darīt tālāk, eksperti uzsver – šajā laikā mārketinga aktivitātes noteikti nevajadzētu uzlikt uz pauzes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā influenceri var radīt jaunu veikala skatlogu?

    COVID-19 pandēmija ir būtiski ietekmējusi mazumtirdzniecību gan Latvijā, gan visā pasaulē – lai arī tagad ierobežojumi tiek pamazām atcelti un mēs sākām ieraudzīt ekonomikas pakāpenisku izaugsmi, uzņēmējdarbībā joprojām vērojama liela nenoteiktība. Mazumtirgotājiem aktuāli ir jautājumi par to, kā mainīsies patērētāju uzvedība un vai tā vispār būs tāda kā agrāk, pirms pandēmijas? Šajā periodā mazumtirdzniecības zīmoliem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    IESKATIES: 5 digitālā mārketinga tendences jūsu biznesam

    21. gadsimta tehnoloģijas ir mainījušas mūsu dzīvi un turpina pastāvīgi attīstīties un paātrināties. Var droši apgalvot, ka interneta ainava pastāvīgi mainās un, lai jūsu bizness turpinātu augt un paplašināties, ir ļoti svarīgi pielāgot tam savas digitālā mārketinga stratēģijas. Digitālajam mārketingam ir nepieciešama daudzpusīga un daudzveidīga pieeja, iekļaujot gan pārbaudītas tendences, gan izmantojot iespējas, ko sniedz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Stratēģijas izvēlei ir nozīmīga loma, lai nodrošinātu efektīvu mediju plānošanu

    Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitālais mārketings var palīdzēt tavam uzņēmumam attīstīties straujāk

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, tostarp mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktīvs digitālā mārketinga instrumentu pielietojums palīdzēs biznesam ne tikai izdzīvot

    Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā joprojām izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības. Vienkāršiem vārdiem runājot, digitālais mārketings ir tā mārketinga sastāvdaļa, kurā produktu un pakalpojumu reklamēšanai tiek izmantotas interneta un tiešsaistes digitālās tehnoloģijas. Prakse rāda, ka digitālās […]

    Lasīt tālāk