Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Influenceru mārketingam – arvien lielāka nozīme

Vissvarīgākais, lai influenceris atbilst zīmolam un tā vērtībām!

COVID-19 pandēmija ir mudinājusi uz tiešsaisti pāriet ne tikai izglītībai un kultūras pasākumiem, bet arī pārdošanai un reklāmām. Arvien vairāk cilvēku šo laiku pavada sociālajos tīklos, kas nozīmē, ka arvien lielāku lomu mārketingā spēlēs tā saucamie influenceri, kas darbojas līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem un internetā. Tūkstošus ietekmējoši cilvēki ir arī Latvijā – tie gozējas Youtube, Instagram, Facebook, dažādos blogos.

Kā efektīvi izmantot influenceru mārketingu, lai uzlabotu sava zīmola atpazīstamību un palielinātu pārdošanas apjomus? Cik efektīvs ir influenceru mārketings salīdzinājumā ar tradicionālo reklāmu? Šie ir jautājumi, kas nomoka ikvienu uzņēmumu, kas domā par influenceru iesaistīšanu savās mārketinga aktivitātēs.

Eiropā mārketings ir daļa no zīmolu un aģentūru mārketinga kombinācijas. Tiek uzskatīts, ka zīmoliem ir jāveic mārketinga kampaņas dažādos kanālos, ieskaitot tradicionālos kanālus, lai sasniegtu rezultātus, tāpēc mēs redzam, ka influenceru mārketings ir viens no galvenajiem mārketinga kanāliem kopā ar tradicionālo reklāmu.

Vienlaikus neapšaubāmi, ka atrast īsto “ietekmētāju” ir grūti, jo šim “ietekmētājam” ir nepieciešams piešķirt uzticību jūsu produktam. Jo, ja blogeris reklamē, piemēram, konkrētu rotaļlietu produktu, tad viņš var izskaidrot, kāpēc uzticas zīmolam. Skaidrs, ka influencerim ir jābūt kādam, kuram seko arī jūsu mērķauditorija.

Turklāt jāņem vērā, ka mūsdienu patērētājs nevēlas parastu reklāmu ar aicinājumu iegādāties noteiktu produktu, bet oriģinālu un autentisku saturu.

Mēs redzam, ka zīmolu attiecības ar influenceriem turpinās pieaugt arī nākotnē, pieaugot sociālo tīklu ietekmei. Daudzkārt “ietekmīgajiem” tiek dota radošā brīvība, kad viņi runā par produktu – tādējādi viņi sasniedz mērķauditoriju tādā veidā, kādā jūs, iespējams, nekad to nevarētu.

Vissvarīgākais, lai influenceris atbilst zīmolam un tā vērtībām!