Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Netflix” panākumu atslēga – mūsdienīga mārketinga stratēģija

Ko ikvienam vajadzētu mācīties no Netflix mārketinga?

Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Runājot par mūsdienīgu mārketinga stratēģiju, mēs visi varam kaut ko iemācīties no straumēšanas vietnes “Netflix” biznesa modeļa.

Straumējošā televīzijas sensācija ir nolasījusi skatītāju domas, nodrošinot, ka tie neatkāpjas no televīzijas ekrāna, kamēr nav noskatījušies visu “Witcher” jauno sezonu vai kādu citu šovu.

“Netflix” mārketinga stratēģija ir saistīta ar inovācijām un jaunākajām tehnoloģijām. Turklāt izaugsme ir būtiska platformas izdzīvošanai, tāpēc uzņēmumam būtībā nemaz nav citas izvēles, kā izmantot spēcīgu mārketinga stratēģiju, kas piesaista mūsdienu sabiedrības uzmanību.

Mūsdienu mārketings ir integrēta, elastīga pieeja zīmola attīstībai un klientu attiecību pārvaldībai, kas veicina ilgtspējīgu uzņēmējdarbības izaugsmi digitālajā laikmetā, izmantojot inovācijas, tehnoloģijas, radošo stratēģiju un datu analīzi. Atšķirībā no tradicionālajām mārketinga metodēm, kas vērstas uz pārdošanas veikšanu pa vienu vai diviem kanāliem, neatkarīgi no rezultātiem, mūsdienu mārketinga stratēģijas attīstās līdz ar izmaiņām tirgū.

Kādi ir mūsdienu mārketinga galvenie principi?

• Mārketings, kas orientēts uz klientu
• Integrēts mārketings
• Mārketings, kas ir veikls un novatorisks

Mūsdienu mārketinga speciālisti efektīvi izmanto tehnoloģiju saskaņā ar mūsdienīgu mārketinga stratēģiju, kuras mērķis ir radīt nepārspējamu personalizētu pieredzi.

Bet ko uzņēmumi visā pasaulē var mācīties no “Netflix” stratēģijas?

Daudzkanālu mārketings

Izmantojiet daudzkanālu mārketingu, lai sazinātos ar cilvēkiem tiešsaistē un bezsaistē. Laika gaitā uzņēmums ir dažādojies, lai piedāvātu savus produktus cilvēkiem dažādās ierīcēs. Tagad daudziem viedajiem televizoriem jau ir instalēta “Netflix” aplikācija. “Netflix” var skatīties gan televizorā, gan datorā, gan viedtālrunī vai planšetdatorā.

Aktivitāte sociālajos tīklos

“Netflix” ļoti ātri saprata mūsdienu mārketinga pakalpojumu iezīmes un to, ka viņu auditorija ir ļoti aktīva sociālajos medijos, tāpēc viņi saskaņoja savu stratēģiju, lai piesaistītu lietotājus tur. Katram kanālam viņi izmantoja arī atšķirīgu ideju.

Īstenojot vairāku kanālu mārketinga kampaņu, jūs varat sasniegt cilvēkus neatkarīgi no viņu atrašanās vietas, iesaistot viņus vairākos saskares punktos, lai vairotu lielāku interesi par saviem produktiem.

Padariet e-pastus neaizmirstamus un cilvēki par jums runās

Neticiet baumām – e-pasta mārketings nav miris! “Netflix” ir tikai viens no daudziem uzņēmumiem, kas izmanto e-pasta mārketinga mūsdienu potenciālu. Galu galā, kāda ir datu priekšrocība, ja nezināt, kā tos izmantot?

“Netflix” stratēģija mūsdienu mārketingam ietver e-pastu, lai jaunos lietotājus iepazīstinātu ar straumēšanas platformu. Pēc tam “Netflix” segmentē lietotājus grupās un piedāvā personalizētus produktu ieteikumus un atbilstošus atjauninājumus, pamatojoties uz viņu vēlmēm.

Lai gan šīs taktikas ir izplatītas starp vadošajiem spēkiem tiešsaistē, viens no labākajiem “Netflix” e-pasta mārketinga padomiem ir šāds: Nebaidieties riskēt.

“Netflix” cenšas atrast unikālus un novatoriskus veidus, kā izmantot šo veco mārketinga kanālu.

Piedāvājiet personalizētu saturu

Ar ko “Netflix” ir pārāks par citiem straumēšanas pakalpojumiem, piemēram, HBO un Amazon Prime? Viņiem visiem ir simtiem fantastisku šovu un filmu, tāpat katram no tiem ir intuitīvs lietotāja interfeiss, un to visu var izmantot dažādu ierīču klāstā, bet iemesls tam, ka “Netflix” ir tik dominējošs, izriet no apsēstības ar personalizāciju. Šī ir mūsdienu mārketinga panākumu galvenā sastāvdaļa mūsdienās praktiski visās nozarēs.

Pirms izvēlēties vienu šovu, ko skatīties, vidējais cilvēks pārlūko 40-50 iespējas “Netflix” . Pateicoties personalizēšanai, diviem lietotājiem nebūs vienādas sākumlapas.

Ļaujiet datiem atklāt labākos klientu apkalpošanas noslēpumus

E-pasta mārketings un personalizēšana ir tik ļoti iesakņojusies mūsdienu mārketingā, ka tie abi ir balstīti uz ļoti stabilu pamatu. Šis pamats ir dati. Mārketinga automatizācijas pieaugums ir pavēris ceļu lielākai personalizēšanai, jo tas ļauj uzņēmumiem analizēt datus un attiecīgi uz tiem reaģēt.

“Netflix” pirms desmit gadiem atzina lielo datu un automatizācijas vērtību, piedāvājot 1 miljona ASV dolāru lielu balvu tam, kurš spētu izveidot vislabāko klientu reitingu prognozēšanas algoritmu, pamatojoties uz datiem par iepriekšējiem vērtējumiem.

Strādājiet pie tā, lai uzlabotu lietotāju pieredzi

Kā jau minēts, divi “Netflix” lietotāju konti nekad nebūs vienādi. Filmu un seriālu secība tiks sakārtota, pamatojoties uz lietotāju aktivitātēm šajā kontā. Tomēr tas nav vienīgais aspekts, kas turpina attīstīties – liela uzmanība pievērsta arī vizuālajiem elementiem. Piemēram, jūs vienā dienā varēsiet redzēt visas piecas skolas formas apģērbtās “Derry Girls” zvaigznes, bet nākamajā dienā attēlu nomainīs seriāla galvenās varones Erinas nievājošā seja.

Izveidojiet interaktīvus produktus un pieredzi, lai ģenerētu ieteikumus

“Netflix”  šokējoši populārā un bieži vien satraucošā sērija “Black Mirror” koncentrējas uz izkropļotajām tehnoloģiju iespējām. Ļaujot skatītājiem piedalīties sižetā, katrā solī pieņemot galvenā varoņa lēmumus viņa vietā, šīs drosmīgās izmaiņas “Netflix” biznesa modelī ir pavērušas durvis televīzijas nākotnei.

Daži cilvēki šajā epizodē tika piesaistīti pat četrām stundām, nepārtraukti mēģinot virzīties uz laimīgām beigām.

“Netflix” ir pierādījis, ka nebaidās riskēt un piedāvāt saviem klientiem vislabāko pieredzi!