Netflix

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Netflix” pamet arī ilgtermiņa abonenti

    Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Iepriekšējā ceturksnī “Netflix” pazaudēja kopumā 200 000 lietotāju, taču, kā liecina aptauja, liela daļa no tiem bijuši arī ilgtermiņa abonenti. Šī gada pirmajā ceturksnī abonenti, kuri pakalpojumu izmantojuši vairāk nekā trīs gadus, veidoja 13 procentus no atcelšanas gadījumiem. Daudzi sūdzas gan par iemīļotiem seriāliem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” plāno šogad ieviest reklāmas

    Populārā straumēšanas vietne “Netflix “ līdz 2022. gada beigām plāno ieviest reklāmas. Lai arī gadiem ilgi “Netflix” seriālus un filmas varēja skatīties bez reklāmām, šogad uzņēmums paziņoja, ka tas plāno ieviest reklāmas. Pagaidām gan nav zināms, kā tas izskatīties un kādas būs cenas tiem, kas vēlēsies “Netflix” izvietot savas reklāmas. Par iemeslu šādam lēmumam tiek […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pirmo reizi “Netflix” pastāvēšanas vēsturē fiksēts tā abonentu skaita kritums

    Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Lielu iespaidu uz to atstājis arī Ukrainā notiekošais karš, proti, atsakoties no Krievijas tirgus, “Netflix” zaudējis aptuveni 700 000 abonentu. “Netflix” attīstība bijusi strauja un fenomenālus panākumus piedzīvojuši tādi “Netflix” projekti kā “Squid games”, “Stranger Things” un “Bridgerton”. Daudzu gadu laikā platforma augusi un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” ievieš “Divu īkšķu pogu”, lai nodrošinātu labākus ieteikumus klientiem

    Filmu un seriālu straumēšanas vietne “Netflix” ieviesusi jaunu pogu, kas ikvienam turpmāk palīdzēs nodrošināt vēl labākus ieteikumus. Šonedēļ “Netflix” savus abonementus iepazīstināja ar jaunu “divu īkšķu” pogu, kas ļauj daudz skaidrāk izkristalizēt to, kas būtu nākamais, kas jums būtu jānoskatās. Tā, piemēram, līdz šim, ja skatījāties “Strange things”, jums ieteikumos piedāvāja, piemēram, “Inventing Anna”. Tagad […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” uzrāda sliktus rezultātus Indijā

    Vairāki investori pauduši satraukumu par to, ka “Netflix” 2021. gada 4. ceturkšņa abonentu pieaugums neatbilda gaidītajam. Īpaši slikti “Netflix” pērn veicies Indijas tirgū, kur “Netflix” bija lielas izredzes sasniegt 100 miljonus abonentu, taču tas cieta neveiksmi. “Lieliskas ziņas mums ir par visiem citiem lielajiem tirgiem, taču mūs sarūgtina tas, ka neesam bijuši tik veiksmīgi Indijā,” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai “Squid Game” radīs revolūciju filmu un televīzijas pasaulē?

    Dienvidkorejas seriāls “Squid Game” kļuva par “Netflix” visu laiku skatītāko šovu 2021. gadā. Eksperti prognozē, ka tās panākumi varētu izraisīt milzīgas izmaiņas tajā, ko skatīsimies 2022. gadā. 2020. gada “Oskara” balvu pasniegšanas ceremonijā korejiešu režisors Džūnho Bons, saņemot balvu par labāko filmu “Parazīts”, savā ietvēra īpašu vēstījumu Rietumu auditorijai: “Kad būsiet pārvarējuši vienu collu garu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” laiž klajā jaunu kampaņu “Viena stāsta attālumā”

    Populārā filmu un seriālu platforma “Netflix” uzsākusi kampaņu ar nosaukumu “One story away” (Viena stāsta attālumā), kas uzsver stāstīšanas spēku. Kampaņas pamatā ir pieņēmums, ka seriālu un filmu skatīšanās rada dažādas emocijas, sniedz mums jaunas perspektīvas un liek mums justies tuvāk viens otram. Kampaņa pēta, kā filmas un šovi, ko patērē cilvēki, ir ietekmējuši viņus. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Netflix sāk spēļu straumēšanu Polijā

    Nesen kļuva zināms, ka populārā filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” plāno straumēt videospēles. Jau tagad tas ir sācis testēt mobilo spēļu straumēšanu savā platformā, piedāvājot divas spēles Polijā esošajiem lietotājiem. Kā norāda uzņēmums, tad tie ir tikai pirmie soļi, tomēr ikvienam “Netflix” abonentam Polijā tagad ir iespējams uzreiz servisā palaist un spēlēt divas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā “Netflix” maina pasaules izklaides industriju

    Kopš filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” pirmo reizi sāka paplašināšanos visā pasaulē (2016. gadā), tā pārrakstīja globālās izklaides rokasgrāmatu – no seriālām un filmām līdz videospēlēm. Globālie hitu seriāli un filmas savulaik gandrīz visas tika veidotas Holivudā un eksportētas starptautiskā mērogā. Bet tagad, pateicoties “Netflix”, filmas un seriāli no Spānijas, Indijas, Brazīlijas un […]

    Lasīt tālāk