Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Netflix” pievērsīsies reklāmām. Tā ir iespēja arī uzņēmumiem

Ja esi dedzīgs “Netflix” fans, tad zini, ka drīzumā tevi varētu sagaidīt lielas izmaiņas. Proti, populārā straumēšanas vietne līdz 2022. gada beigām plāno ieviest reklāmas.

Par iemeslu šādam lēmumam tiek minēts gan tas, ka “Netflix” samazinājies abonementu skaits, gan tas, ka, izmantojot vienu “Netflix” paroli, to skatās vairāk lietotāju kā paredzēts.

Tādējādi “Netflix” klientiem varētu būt pieejams par daudz zemāku cenu.

Savukārt attiecībā uz pašu uzņēmumu, reklāmas palielina ieņēmumus. Saskaņā ar jaunākajiem ziņojumiem 2022. gada pirmajā ceturksnī “Netflix” ir zaudējis 200 000 abonentu. Paredzams, ka reklāmas pavērs jaunu “Netflix” ieņēmumu plūsmu.

Reklāmas varētu nozīmēt arī lielas pārmaiņas mārketinga nozarē. Tirgotāji ir sajūsmā, ka “Netflix” pievērsies “Disney” un HBO modelim. Vienlaikus joprojām tiek gaidītas papildu ziņas par plāna detaļām, kas tiks ieviestas un to, kādas reklāmas tiks atspoguļotas “Netflix”.

Taču jau tagad skaidrs, ka “Netflix” ir izdevīgā vietā, balstoties uz datiem, ka tas ir iemīļots zīmols un to skatās miljoniem cilvēku visā pasaulē.