Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

SMS mārketings – viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem

SMS mārketings – joprojām pieprasīts!

Lai arī varētu šķist, ka SMS mārketings jeb masveidu ziņu nosūtīšana dažādiem saņēmējiem, balstoties uz dažādiem kritērijiem, ir novecojis mārketinga veids, patiesībā tas joprojām var nest ievērojamus ieņēmumus.

SMS mārketings palīdzēs sasniegt klientus, būs ātrs un ērti personalizējams mārketinga veids. SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu apmierinātību. Tā kā cilvēki arvien vairāk pieķeras saviem tālruņiem, īsziņas kļūst par vistiešāko kontaktu. Tādējādi SMS mārketings ir kļuvis par vienu no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem, ja tas tiek darīts pareizi.

Lūk, dažas lietas, kas jāņem vērā:

Teksta izsūtīšanas biežums. Vairums patērētāju uztraucas, ka zīmoli viņiem sūtīs īsziņas pārāk bieži, un atzīst, ka, saņemot pārāk daudz ziņojumu no zīmola, viņi varētu atteikties.

Personalizēšana ir ļoti nozīmīga. Ikviens vēlas saņemt personalizētu ziņojumu un SMS mārketings var palīdzēt to nodrošināt.

Īsziņu izsūtīšana tikai tiem, kam tas interesē. Īsziņu izsūtīšanas iespējas ir ļoti daudzas, taču tas jums nepalīdzēs, ja sūtīsiet ziņojumus cilvēkiem, kuri tos nevēlas.

Ņemiet vērā sava ziņojuma laiku. Atšķirībā no e -pasta, kas tiek pārbaudīts tikai dažas reizes dienā, cilvēki gandrīz nekavējoties atver īsziņas. Tas ir lieliski piemērots steidzamiem ziņojumiem, taču jūs nevēlaties ļaunprātīgi izmantot šo ieradumu, traucējot klientus nakts stundās.

Ziņojumos iekļaujiet sava uzņēmuma nosaukumu. Sūtot masveida īsziņas, vairums pakalpojumu sniedzēju tās nosūta, izmantojot īso kodu, kas nozīmē, ka jūsu kontaktpersonas nezinās, ka tas nāk no jums. Tāpēc jums vispirms jāinformē kontakti, kas sūta ziņojumu.

SMS mārketings ir lielisks veids, kā papildināt savu pārējo digitālā mārketinga stratēģiju. Digitālā mārketinga priekšrocība ir tāda, ka iespējams izmantot vairākus kanālus, lai mijiedarbotos ar klientiem. Visi šie kanāli ir saistīti, lai izveidotu mārketinga komunikācijas sistēmu, kas ļauj uzņēmumiem veidot attiecības ar klientiem un potenciālajiem klientiem.

SMS mārketings, piemēram, var lieliski papildināt e-pasta mārketingu, tādējādi izveidojot kampaņu, kas no vienas puses (e-pastā) sniedz detalizētāku informāciju, bet no otras puses (SMS) sazinās, piedāvājot steidzamu informāciju.

Komentāri