Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Klātiene vai tiešsaiste? Kādu stratēģiju izvēlēties, rīkojot pasākumu?

Kā nodrošināt, ka pasākumā iesaistāt visu savu auditoriju?

COVID-19 pandēmija ir mainījusi ne tikai veidus, kā izmantojam dažādus pakalpojumus, bet arī paradumus, kā apmeklējam pasākumus. Pandēmijas iespaidā daudzi pasākumi tika atcelti vai pārgāja tiešsaistē un runa nav tikai par koncertiem vai biznesa konferencēm, bet arī dažāda veida zīmola rīkotajiem pasākumiem. Lai arī daudzas valstis ir sākušas atcelt savus ierobežojumus, tomēr zaļā sertifikāta nepieciešamība, lai apmeklētu pasākumus, un zināma piesardzība ir izveidojusi situāciju, ka daļa zīmolu aizvien cenšas atrast piemērotāko stratēģiju.

Mums nav vienas pareizas atbildes uz jautājumu uz to, vai pāriet uz pilnīgu klātieni vai izmantot tiešsaisti, taču skaidrs, ka daudzi uzņēmumi aizvien izvēlas rīkot virtuālos pasākumus, kas palīdz saglabāt saikni ar patērētājiem un piedāvāt tiem tīkamu saturu. Nav šaubu, ka “Zoom”, “MS Teams” un “WebEx” tiešraides kļūst aizvien ierastākas un vairumam konferenču vai jebkura cita pasākuma apmeklēšana tiešsaistē būs jaunā ikdiena. Vienlaikus cilvēki ir noilgojušies pēc klātienes kontakta.

Iekļaujot gan fizisko, gan virtuālo notikumu elementus, notikumi var uzrunāt tos dalībniekus, kuriem ir ērti pievienoties klātienē, bet neizslēdzot arī tos, kuriem ir ērtāk pievienoties tiešsaistē. Tāpat tā ir iespēja rīkot pasākumus jebkurā vietā pasaulē, nodrošinot, ka tam var pieslēgties ikviens no ikvienas vietas.

Pirms pandēmijas pasākumu stratēģijas galvenokārt bija vērstas uz pievilcīgu fizisku notikumu izstrādi, pamatojoties uz klātienes mijiedarbību. Bet šodien pasākumu rīkotājiem ir priekšā vairāki izaicinājumi un viens no lielākajiem izaicinājumiem, ar ko tie sastopas, ja pasākums notiek tiešsaistē, ir – kā iesaistīt dalībniekus?

Viens no variantiem, kā iesaistīšanos var panākt ir izmantot pasākumu platformu, kas aizņemas sociālo mediju un videospēļu elementus. Dalībniekus var aicināt publicēt ar notikumu saistītus attēlus, videoklipus un ziņojumus tiešraidēs, tos stimulējot ar aizraujošām balvām.

Izpratne par to, kas darbojas tiešsaistes pasākumā, un kas nē, var būt vēl viens nozīmīgs izaicinājums, ko pastiprina arī tas, ka nav iespējams izmērīt dalībnieku reakcijas un iesaistīšanos tādā veidā, kāda tā var būt fiziska notikuma laikā. Piekļuve bagātīgiem dalībnieku datiem palīdzēs rīkotājiem saprast, kā katrs viņu pasākuma elements ir saņemts. Pasākumu platforma, kas nodrošina iebūvētu analīzi, ļaus rīkotājiem sagremot šos datus detalizēti, piemēram, kā dažādi auditorijas segmenti mijiedarbojas ar dažādiem elementiem un tēmām.

Vienlaikus svarīgi ir apsver kā atrast pareizo līdzsvaru starp klātienē un tiešsaistē pieejamiem elementiem.

Šobrīd skaidrs, ka uzņēmumiem ir jēga vairāk balstīties uz virtuālajiem notikumiem, vienlaikus sperot nelielus, radošus soļus, lai iekļautu personiskus elementus. Jāņem vērā, ka pasākumi piedzīvo milzīgas pārmaiņas un tikai lūdzot dalīties savus sekotājus ar pieredzi, jūs uzzināsiet, kā rast vērtīgu risinājumu ikvienam, sākot no organizatoriem līdz apmeklētājiem.