Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Gatavojies svētkiem laicīgi! Helovīna sociālo mediju mārketinga satura idejas

Vienkāršas, bet efektīvas idejas uzmanības piesaistīšanai!

Straujiem soļiem tuvojas Helovīni, kas ir vairāk iecienīti svētki ārzemēs, taču tie sāk kļūt arvien iemīļotāki arī Latvijā. Uzņēmējiem Helovīna tuvošanās nozīmē, ka ikvienam ir jāsagatavo sava biznesa mārketinga plāns, jo tie ir vēl vieni svētki ar kuriem piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību. Tieši tāpēc šajā rakstā apskatīsim efektīvas un jautras satura mārketinga stratēģijas, ko iespējams izmantot šogad, kad svētku svinēšana vairāk būs attālināti nekā klātienē!

Lietotāju ģenerēts saturs

Viena no labākajām, vienkāršākajām un lētākajām mārketinga stratēģijām ir izmantot jūsu klientu radīto saturu. Jūs varat iedrošināt viņus iesaistīties, pretī piedāvājot balvas vai atlaides kodus. Klientiem patīk fotografēt produktus, kas viņiem patīk, un vēl labāk, ja par to var saņemt atlīdzību. Viena no idejām ir tāda, ka viņi var uzņemt attēlu, izmantojot jūsu produktu, to augšupielādēt un pēc tam atzīmēt jūs attēlā. Ja jums nav fiziska produkta, tad varat veicināt, piemēram, kostīmu vai spocīgākā ķirbja konkursu.

Tas ir lielisks veids, kā piesaistīt klientus jūsu uzņēmumam, jūsu produktam un jūsu sociālo mediju lapām.

Atslēgvārdi

Nenovērtējiet par zemu atslēgvārdu ietekmi sociālajos medijos. Tie ir saite, kas savieno tiešsaistes saturu ar jums un jūsu uzņēmumu. Apsveriet iespēju izveidot dažas labi pārdomātas atsauces savai Helovīna sociālo mediju mārketinga kampaņai. Veiciet nelielu pētījumu par atslēgvārdiem, kurus jūsu mērķauditorija izmanto, lai sniegtu sev dažas idejas. Ņemiet vērā Helovīna tērpus, filmas, receptes un citus populārus meklējumus šajā gada laikā

Kad jums ir ideja par to, ko cilvēki meklē, varat sākt veidot ziņas un atsauces, kas lietotājiem palīdzēs atrast to, ko viņi meklē, un palīdzēs redzēt jūsu uzņēmumu.

Helovīna noskaņa saturā

Ja jums pieder veikals, tad nav šaubu, ka jūs to izrotātu uz svētkiem, taču ņemot vērā Covid-19 ierobežojumus, jūs to tagad varat darīt savās sociālo mediju lapās, publicēšanai izvēloties Helovīna attēlus vai attēlus ar Helovīna krāsām.

Noteikti izvēlieties attēlus, kas atbilst jūsu zīmolam un sekotāju cerībām. Piemēram, mēs neiesakām izmantot asiņainus vai īpaši biedējošus attēlus, ja esat bērnu apģērbu veikals. Izvēlieties maigākus attēlus, ja jūsu zīmols ir sievišķīgāks, vai izvēlieties tumšākas tēmas attēlus, ja jūsu zīmols ir vairāk domāts vīriešiem.

Turklāt apsveriet iespēju mainīt savu vietni, logotipu, savus sociālos iemiesojumus vai, iespējams, pat produkta iepakojumu vai piegādes materiālus, lai mārketingā pievienotu nedaudz spokaina rakstura. Tas aizņem tikai nedaudz laika, grafiskā dizaina un atjautības, taču tam var būt efektīva ietekme uz jūsu mārketinga centieniem.

Helovīna reklāmas kodi!

Nekas nevar būt vienkāršāks par īpaša koda izveidi, lai jūsu klients varētu to izmantot Helovīna laikā. Izsludiniet akciju un atlaidei izmantojiet svētkiem raksturīgus kodus. Tas ir ļoti vienkāršs, bet ļoti efektīvs veids, kā iekļaut Helovīnu jūsu mārketinga centienos.

Ikvienam patīk spocīgi konkursi!

Helovīna konkursu rīkošana iet roku rokā ar lietotāju veidota satura popularizēšanu jūsu sociālo mediju mārketinga stratēģijā. Mērķis patiesībā ir panākt, lai jūsu klienti ne tikai iesaistītos jūsu sociālo mediju lapās, bet arī dalītos ar konkursu un jūsu saturu, lai jūsu kampaņu redzētu vairāk klientu un cilvēku. Šis mutiskais mārketings, izmantojot konkursus un lietotāju veidotu saturu, ir īpaši efektīvs, lēts un piesaista jūsu lapai cilvēkus, kuriem patīk iesaistīties sociālajos medijos.

Kā redzat, ir tik daudz veidu, kā jūs varat iekļaut Helovīnu savā sociālo mediju mārketinga plānā – sākot ar attēliem, konkursiem, lietotāju radītu saturu un beidzot ar iepakojuma nomaiņu. Turklāt daudz kas no tā nemaksā pilnīgi neko! Lai ko jūs izlemtu, noteikti sāciet jau tagad – plānojiet saturu, atsauces, pārdošanu un attēlus savlaicīgi, lai jūs varētu gūt maksimālu labumu no mārketinga centieniem.