Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Lokdauns” mārketingā. Ko darīt zīmoliem, lai nepazaudētu klientus?

Kā sagatavoties “lokdaunam”?

Jau drīzumā Latvijā varētu stāties spēkā “lokdauns” – par to liecina likumdevēju aicinājums noteikt valstī stingrākus Covid-19 drošības pasākumus, kuri nekavējoties samazinātu kontaktu skaitu sabiedrībā par vismaz 40%. Vienkāršiem vārdiem sakot, tas nozīmē mājsēdi, slēgtus veikalus un ierobežotu izklaidi. Tas nozīmē, ka arī uzņēmumiem kādu laiku būs jākoncentrējas uz tiešsaistes mārketingu.

Komerciāli likmes nevarētu būt vēl augstākas – aiz kalniem vairs nav Helovīni un Ziemassvētku laiks. Ja mums kaut ko iemācīja iepriekšējā mājsēde, tad to, ka mājas ieņēma arvien svarīgāku lomu mūsu dzīvē. Tajā pašā laikā liela daļa dzīves tiek pārvietota tiešsaistē. No darba līdz veikaliem, no izklaides līdz vingrošanai – ekrāni aizņem vairāk mūsu uzmanības nekā jebkad agrāk. Lai arī patērētājiem paliekot mājās, pieprasījums pēc zīmolu produktiem un pakalpojumiem ievērojami samazinās, šis īstais laiks, lai virzītu savu zīmolu uz priekšu!

Pirmkārt, dodiet klientiem zināt, kā jūs joprojām esat šeit un jums joprojām viņi rūp. Pirmkārt, sniedziet klientiem skaidru ziņojumu, ko viņiem darīt un kā ar jums sazināties “lokdauna” laikā.

Otrkārt, šis laiks ir arī lieliska iespēja iepazīt pašiem sevi – lai cik ironiski tas neskanētu, pandēmija un sociālā distancēšanās lieliski prot apvienot arī cilvēkus, izmantojot kopības sajūtu.

Satura mārketings ir karalis – ja esat “Facebook” grupas vai savas nozares “LinkedIn” grupas dalībnieks, izmantojiet šīs sociālo mediju platformas, lai sniegtu piemēru tam, kā esat palīdzējis citiem šajā kopienā.

“Lokdauna” laikā izmantojiet visas sociālo mediju un e -pasta mārketinga iespējas, nodrošinot interesantu, jautru vai izklaidējošu papildu saturu. Nosakot, ka jūsu zīmols ir uzmanības vērts, kamēr visi ir iesprūduši mājās, jūs varat nodrošināt savu aktualitāti.

Atcerēties arī to, ka uzņēmumi un patērētāji joprojām pērk. Varbūt mazāk nekā iepriekš, bet ekonomiskās perspektīvas ir novedušas pie tā, ka viņi visi meklē lielāku vērtību saviem pirkumiem. Tāpēc vairāk koncentrējieties uz ieguvumiem, ko viņiem sniedz jūsu produktu/pakalpojumu izmantošana.

Turklāt, vai ir kāds stimuls, ko jūs viņiem varat piedāvāt šajā laikā? Varbūt atlaidi, par katru saņemto pirkumu vai pasūtījumu?

Turklāt, ja jūs pārdodat kādu produktu, tagad ir ideāls laiks, lai padarītu to vēl redzamāku un pieejamāku tiešsaistē. Un tam ir divi iemesli – ne tikai daudzi no jūsu konkurentiem būs samazinājuši savus budžetus un līdz ar to arī redzamību tiešsaistē, bet arī šajā periodā ievērojami palielinās pasūtījumu veikšana tiešsaistē.

Liela daļa klientu var justies satrauktāki nekā parasti. Un, lai gan mēs visi saprotam viņu rūpes, jums nav par tām viņiem jāatgādina. Tā vietā jūs joprojām varat nodrošināt pozitīvu klātbūtni, kopīgojot informāciju tiešsaistē. Tas nozīmē, ka jūsu tiešsaistes saturs un sarunas joprojām ir uzmundrinošas un konstruktīvas. Esiet uzņēmums un zīmols, ko viņi atceras pareizu iemeslu dēļ.

Pats svarīgākais – gatavojoties nākotnei! Kādreiz pasaule atgriezīsies ierastajās sliedēs un arī jums tam ir jābūt gatavam. Tagad ir īstais laiks, lai pabeigtu jaunu reklāmas kampaņu vai nāktu klajā ar klientiem aizraujošu piedāvājumu! Gatavojieties nākotnei jau šodien!