ietekmētāju mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Populārākie veidi, kā iesaistīt klientus SMS mārketingā

    Mūsdienās patērētāji no zīmoliem sagaida vairāk – viņi vēlas ekskluzīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, viņi vēlas būt pirmie, kas uzzina visu, ko zīmols var piedāvāt, neatkarīgi no tā, vai tas ir jaunākais un izcilākais produkts, vai arī gaidāma milzīga izpārdošana. Šīs cerības, kā arī viņu vēlme iepirkties mobilajās ierīcēs un mobilā saziņa, ir virzījusi pircējus uz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko 2022. gads nesīs digitālajam mārketingam?

    Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā? Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā: Klientu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā

    Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vīruss, kas ietekmēja paradumu maiņu… vai iepirkšanās ir mainījusies uz visiem laikiem?

    Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskats TV mārketinga un reklāmas nākotnes tendencēs

    Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Brīnišķīgas mārketinga idejas Jaunajā gadā

    Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tiešsaistes iepirkšanās pārveido digitālo tirdzniecību

    Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Adventes kalendāri – lieliska iespēja zīmoliem par sevi atgādināt

    Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kas jāņem vērā, izvēloties SEO pieeju?

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]

    Lasīt tālāk