Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

10 padomi, kas jāzina, uzsākot mārketingu

Starta mārketings ir maratons, nevis sprints!

Šajā rakstā ir apkopoti desmit padomi, lai palīdzētu jaunizveidotiem uzņēmumiem radīt ilgtspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu mārketinga stratēģiju.

1. Ieguldiet sava “zīmola kapitālā”

Bieži sastopama kļūda, ko novērojam jauniem uzņēmumiem ir tāda, ka tie iegulda lielus līdzekļus minimāli dzīvotspējīgā produktā, izstrādā to līdz pilnībai, palielina kapitālu, bet zīmols izskatās briesmīgi.

Tāpēc pirms sākt mārketingu, atbildiet uz dažiem, galvenajiem jautājumiem:

• Cik vērtīgs mans zīmols izskatās perspektīvā un sabiedrības acīs?
• Vai mans zīmols izskatās augstvērtīgs, uzticams un pievilcīgs?
• Vai mans zīmols ir līdzīgs konkurentiem?

2. Pievērsiet uzmanību tirgus izpētei

Tirgus izpēte, atgriezeniskā saite un klienta izpratne ir būtiska pirms jebkura produkta laišanas atklātībā. Veltiet laiku, lai veiktu nozares apsekojumus. Apkopojiet pēc iespējas vairāk datu no tiem, kas atrodas jūsu mērķa tirgū. Analizējiet datus un izmantojiet tos, lai turpinātu uzlabot produktu un apzinātos, kas ir jūsu mērķa klients un ko viņš vēlas.

3. Skaidri paskaidrojiet, ko jūs darāt un ar ko jūs atšķiraties no konkurentiem

Kāda jēga ieguldīt sava uzņēmuma mārketingā, ja neviens nesaprot, ko jūs īsti darāt vai kādas problēmas jūs risināt? Vispirms padomājiet par klienta problēmām:

  • Kādas klientu problēmas jūs atrisināt?
  • Kā jūs risināt šīs problēmas?
  • Kāds ir gala ieguvums, ko klients gūst, izmantojot jūsu produktu vai pakalpojumu?
  • Kāds ir emocionālais ieguvums, ko klients gūst, izmantojot jūsu produktu vai pakalpojumu?

Tiklīdz jūs varat skaidri atbildēt uz visiem šiem jautājumiem, jūs esat soli no tā, lai izveidotu galvenos mārketinga ziņojumus. Pēc tam šos ziņojumus var iekļaut jūsu kampaņās, kas paredzētas tirdzniecībai.

4. Sāciet ar pieprasījuma radīšanu

Vēl viena izplatīta kļūda, ko pieļauj jaunizveidoti uzņēmumi – tiem nav pieprasījuma radīšanas pieredze. Nav kopienas veidošanas sajūtas, stratēģiska ienākošā satura kanāla vai labi formulēta pircēja pieredze, lai piesaistītu klientus.

Pieprasījuma radīšana ir sarežģīta ekosistēma. Diemžēl daudzi jaunie uzņēmēji vai nu nesaprot, vai arī nenovērtē tā spēku un potenciālu.

5. Optimizējiet reģionālo tirgu plānošanu

Vēl viens svarīgs faktors, kas jāapsver, ir tas, kā risināt mārketingu, kad jaunizveidotais uzņēmums vēlas paplašināties jaunos reģionos. Protams, jums varētu būt zināmi panākumi vienā reģionā, taču jums joprojām ir jāizveido jauna mārketinga telpa citā reģionā.

Izvairieties no “pārdošanas uzbrukuma”, kad jūs nolīgstat pārdevēju armiju, gaidot, ka jaunajā reģionā notiks maģija, bez atbilstošas lokalizētas ienākošā mārketinga stratēģijas, kas atbalsta pieprasījuma radīšanu.

Vietējie klienti vēlas uzzināt, kā jūsu uzņēmums var tiem palīdzēt. Lai radītu reģionālu pieprasījumu, ir svarīgi izveidot uz vietējiem klientiem orientētus stāstus.

6. Izmantojiet video mārketinga spēku

Daudzi jaunizveidoto uzņēmumu dibinātāji kļūdās, uzskatot, ka video mārketings ir vienkārši tradicionālas reklāmas kampaņas, kuru uzsākšana var maksāt vairāk, nekā viņi gatavi ieguldīt. Patiesība ir tāda, ka maza mēroga, integrētas video mārketinga kampaņas var ātri un skaidri formulēt jūsu uzņēmuma perspektīvas.

Iedomājieties vienkāršu divu minūšu produkta video, skaidri formulētu mājas lapas sveiciena video vai virkni klientu atsauksmju. Pēc tam tos var papildināt, izmantojot maksas un organiskos sociālos kanālus. Video mārketingam ir spēks palielināt izpratni!

7. Esi sava zīmola vēstnieks

Viena no liktenīgākajām kļūdām, ko dibinātāji var pieļaut, ir būt neredzamai tādos publiski pieejamos kanālos kā LinkedIn, plašsaziņas līdzekļos un pasākumos. Cilvēki neveic darījumus ar citiem uzņēmumiem – cilvēki veic darījumus ar cilvēkiem.

Lai sasniegtu rezultātus, jums jāapzinās, kas nepieciešams, lai uzsāktu veiksmīgu LinkedIn izpilddirektora stratēģiju. Tās var būt ļoti zemas izmaksas, bet izņēmuma veids, kā veidot uzticību jūsu biznesam un pašiem kā dibinātājiem. Tāpēc apgūstiet sociālo mediju apmācību, plašsaziņas līdzekļu apmācību un iesaistieties ilgtspējīgas domāšanas vadības un sabiedrisko attiecību stratēģijā, kas ļaus jums kļūt pamanāmiem.

8. Apsveriet, ko darīt pašiem un ko uzticēt ārpakalpojumiem

Jebkuram lielam vai mazam uzņēmumam ir jābūt sava veida iekšējā mārketinga iespējām. Jūs nevarat izmantot ārpakalpojumus visām jūsu mārketinga funkcijas sastāvdaļām un gaidīt no tā lielisku iznākumu. Ir jābūt iekšējai kapacitātei, lai vadītu vai veicinātu stabilu mārketinga stratēģiju. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties izmantot aģentūras, partneri vai nolīgt kādu uzņēmumu, atcerieties, ka nekad nav viena persona vai viena aģentūra, kas to visu var izdarīt jūsu vietā.

9. Pareizi izmantojiet savus rādītājus

Tas, ko mēs redzam atkal un atkal, rada zināmu neskaidrību attiecībā uz mārketinga rādītājiem. Pie mums nāk jaunizveidotie uzņēmumi un lūdz viņu biznesam PR, taču tas, ko viņi patiesībā vēlas, ir veiksmīgu kampaņu, un PR to nevar izdarīt viens pats.

Ja jūsu rādītāji ir potenciālie pirkumi, jums ir jāpilnveido ienākošo potenciālo pirkumu ģenerēšanas stratēģija, nevis jāieliek visas olas vienā grozā ar vienreizēju PR izpratnes veicināšanas kampaņu.

10. Starta mārketings ir maratons, nevis sprints

Tātad jūs tikko esat apstiprinājis pienācīgu budžetu sava starta mārketingam. Jūs izšķērdēsiet naudu vidēja līmeņa mārketinga vadītāja algai, dažām reklāmām tirdzniecības žurnālos, atklāšanas pasākumam, dažām Google reklāmām un sabiedrisko attiecību aģentūrai, lai vadītu jūsu “palaišanu medijos”. Paies labi, ja trīs mēneši, līdz jūsu mārketinga speciālists sapratīs jūsu produktu un biznesu, un vēl 3 mēneši, lai sāktu kampaņu un dzīvotu.

Problēma šeit? Nav ilgtspējīga ilgtermiņa plāna, kas atbalstītu pircēja pieredzi. Jūs esat veicis sprintu, bet aizmirsis, ka starta mārketings ir maratons. Jaunuzņēmuma mārketingam, ja tas tiek darīts pareizi, ir jānodrošina, lai bizness vienmēr būtu redzams sabiedrības acīs!