Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Izpārdošana vai pirmā pirkuma atlaide – kāda ir visefektīvākā taktika veiksmīgam atlaižu mārketingam?

Veiksmīgas cenu atlaižu stratēģijas!

Atlaides ir stratēģiska rīcība, lai radītu vairāk potenciālo pirkumu un iegūtu jaunus, kā arī noturētu vecos klientus. Noteikti piekritīsiet, ja apgalvosim, ka cenai ir ļoti liela nozīme un uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izmantot pareizo cenu stratēģiju.

Daudzi uzņēmēji atzīst, ka ilgstoši netur augstas cenas, jo zina, ka tā riskē zaudēt klientus, taču arī nepārtraukta cenu pazemināšana ir zināms risks – tā ir zaudēta konkurētspēja un samazināti ieņēmumi. Kāda ir pareizā formula? Kāda ir visefektīvākā taktika veiksmīgam e-komercijas atlaižu mārketingam?

Esam apkopojuši visefektīvākās atlaižu cenu noteikšanas stratēģijas:

1. Mērķauditorijas uzrunāšana

Jaunu klientu piesaistīšana nav tik vienkārša kā šķiet. Jums jāpievērš viņu uzmanība, piedāvājot pievilcīgas atlaides un akcijas. Saprātīgas cenu noteikšanas stratēģijas izmantošana ir izšķiroša, lai veicinātu pārdošanu, rentabilitāti un klientu piesaistīšanu.

Svarīgi atcerēties, ka jums jāizstrādā uz mērķi orientēta pieeja, lai sasniegtu vairāk potenciālo klientu, nosakot, kas ir jūsu mērķauditorija.

Pielāgoti piedāvājumi un akcijas noteiktiem klientiem var arī palīdzēt jums iegūt lojālus klientus ilgtermiņā.

2. Izlemiet, kāda veida atlaide tiks piedāvāta

Lai jūsu e-komercijas biznesam gūtu maksimālu peļņu, jums jāapsver, kāda veida atlaide būs efektīvāka, lai palielinātu pārdošanas apjomu. Pakalpojumam vai produktam var piedāvāt vairākas atlaižu stratēģijas:

  • Procentuāla atlaide
  • Skaidras naudas atlaide
  • Atlaide nākamajam pirkumam
  • Vairāku pirkumu un kombināciju piedāvājumi

Jūs varat samazināt cenas, izmantojot iepriekš noteiktu procentu atlaidi vai īpašu naudas summas atlaidi, vai arī varat piedāvāt saviem klientiem īpašu atlaidi, ja viņi iepērkas atkārtoti. Šī stratēģija var palīdzēt optimizēt klientu noturēšanu. Vēl viens atlaižu veids ir vairāku pirkumu un kombināciju piedāvājumi, kas nozīmē vairāku produktu iegādi par īpašu cenu. Tas var arī likt pārdot vairāk preču vienlaikus.

3. Pievērsiet uzmanību laikam un plānošanai

Ja vēlaties optimizēt klientu piesaisti ar atlaidēm un akcijām, jums jāpievērš uzmanība piedāvājumu laikam un plānošanai. Piemēram, svētku dienas ir lieliski piemērotas akciju un atlaižu piedāvāšanai.

Papildus laika noteikšanai jāņem vērā arī atlaižu darbības laiks. Vai akcijas kampaņa ilgs nedēļu vai tā būs 24 stundu izpārdošana? Laiks un grafiks ir viena no labākajām e-komercijas atlaižu cenu noteikšanas stratēģijām, un tam ir svarīga loma klientu piesaistes palielināšanā.

4. Piedāvājiet atlaides kā atlīdzību

Lai gan galvenais mērķis atlaižu cenu noteikšanas stratēģijām ir radīt vairāk klientu un palielināt pārdošanas apjomu, jums vajadzētu arī apsvērt iespēju piedāvāt atlaides esošajiem klientiem.

Veicināšanas balvas jūsu klientiem var mudināt viņus popularizēt jūsu uzņēmumu, kopīgojot jūsu produktus sociālo mediju platformās vai uzaicinot draugus uz jūsu e-komercijas platformu. Piemēram, jūs varat piedāvāt 50% atlaidi nākamajam pirkumam, ja viņi uzaicinās 3 draugus sekot jūsu lapai, vai arī jūs varat lūgt viņus abonēt jūsu e-pasta ziņas, saņemot īpašas akcijas un atlaides.

Varat arī veicināt apmeklētājus, kuri pirmo reizi apmeklē jūsu produktus, piedāvājot sākotnējo atlaidi, kas ir spēkā tikai pirmajam pirkumam.

Šīs atlaižu cenu noteikšanas stratēģijas ir noderīgas zīmola lojalitātei un klientu noturēšanai. Stimulējošu balvu un īpašu atlaižu plānošana mudinās jūsu mērķa klientus atkal un atkal pirkt no jums.

5. Izmantojiet vizuālu kontrastu, lai uzsvērtu cenu atšķirību

Mārketinga stratēģijas ietvaros jums vajadzētu parādīt klientiem sākotnējo cenu un reklāmas cenu, lai viņi skaidri redzētu atlaides summu. Vizuāli attēlotā atlaide, ko viņi saņem, palīdzēs viņiem nepalaist garām iespēju iegādāties vēlamo preci par īpašu cenu.

Lai palielinātu atšķirību starp sākotnējo cenu un pārdošanas cenu, jāizmanto arī vizuālas norādes, izmantojot izmēru vai kontrastējošas krāsas.

6. Mudiniet klientus iepirkties tieši pie jums

Ikvienā tirgū pastāv konkurence un vairāki līdzvērtīgi uzņēmumi, kas klientiem piedāvā līdzīgus produktus. Tāpēc, lai iegūtu vairāk klientu un palielinātu peļņu, ir svarīgi mudināt cilvēkus iegādāties tieši jūsu produktus.

Piemēram, pirmā klienta atlaide var jums palīdzēt izcelties starp konkurentiem. Jūs varat piedāvāt atlaides procentus vai bezmaksas izmēģinājumu jaunreģistrētiem klientiem – īsāk sakot, jūsu atlaidēm jābūt konkurētspējīgām, mudinot potenciālos klientus izvēlēties jūsu produktus.

Cena ir viens no vissvarīgākajiem faktoriem, lai klienti varētu pieņemt lēmumu par labu pirkumu. Vienlaikus ikvienam skaidrs, ka pastāvīgi samazinātas cenas nav efektīvas, lai nodrošinātu veiksmīgu e-komercijas biznesu. Lai nodrošinātu klientu iesaistīšanos un noturēšanu, ir nepieciešamas inteliģentas atlaižu cenu noteikšanas stratēģijas.