• Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvas reklāmas uzdevums ir radīt emocijas

    “Tikai efektīva reklāma var piesaistīt mērķauditorijas uzmanību, nodrošinot, ka par reklāmu tiks runāts,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka reklāmai jābūt dzīvai un uzrunājošai, jo katras reklāmas uzdevums ir piesaistīt uzmanību, iedvesmot un radīt emocijas. Mūsdienās tieši reklāma tiek uzskatīta par visefektīvāko mārketinga veidu. Veiksmīga reklāma spēj piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien pieprasītāki kļūst mārketinga vadības ārpakalpojumi

    Bez tirgzinības mūsdienu biznesā nenotiek nekas – mārketings ir kļuvis par akūtu nepieciešamību katrā uzņēmumā. Lai arī varētu domāt, ka katrā uzņēmumā kā neatņemama sastāvdaļa ir mārketinga speciālists, patiesībā šodien daudz pieprasītāki ir kļuvuši tieši mārketinga vadības ārpakalpojumi – uzņēmēji to ir atzinuši ne tikai par daudz efektīvāku metodi, bet arī finansiāli izdevīgāku. Alberta Uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus

    Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pirmais solis, darbojoties pie uzņēmuma identitātes pilnveides, ir esošā zīmola izpēte

    Pieaugot konkurencei un klientiem kļūstot prasīgākiem, arvien vairāk uzņēmumu kā attīstības veidu izvēlas korporatīvās identitātes izveidošanu vai pilnveidošanu. Korporatīvās identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti vispirms ir nepieciešams veikt izpēti par uzņēmuma atpazīstamību ar mērķi izzināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvs veids, kā sasniegt mērķauditoriju – integrētā mārketinga komunikācija

    Ņemot vērā digitalizācijas nebeidzamo attīstību un to, ka arvien populārāki kļūst dažādi sociālie tīkli, mārketinga kanāla izvēles procesā arvien aktuālāka kļūst integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana, dažādu mediju kombinēšana, kā arī jauni mārketinga komunikācijas izplatīšanas kanāli. Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • SEO, alberta uzņēmumu grupa

    Posted in:

    Veiksmīga SEO pamatā ir kvalitatīva atslēgvārdu atlase

    Tieši atslēgvārdi ir SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām) pamatā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīgas SEO stratēģija pamatā ir atslēgvārdu rūpīga izpēte. Vispirms – kā strādā SEO? SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt zīmola vērtību ar tirgus izpētes palīdzību?

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Singapūras "Burger King" restorānam, neskatoties uz Covid-19 ierobežojumiem, izdevies palielināt savu tirgus daļu

    Laikā, kad Singapūrā sākās Covid-19 vīrusa uzliesmojums un mediju patēriņa paradumi valstī strauji mainījās, ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King” to izmantoja kā iespēju uzlabot savu reputāciju un palielināt pārdošanas apjomus. Izolācija Singapūrā izraisīja pēkšņu digitālo plašsaziņas līdzekļu patēriņa pieaugumu, bet tirgotājiem – auditorijas pārpilnību. Lai apsteigtu konkurentus, “Burger King” savi klienti bija jāapkalpo ātri un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kreatīvā pieeja attiecībām ar medijiem: iegriba vai nepieciešamība?

    Daudzi PR-speciālisti darbā ar medijiem labprāt izmanto radošu pieeju: piemēram, preses relīžu izsūtīšanu vai nestandarta preses konferences. Viņi uzskata, ka tas rada žurnālistiem labvēlīgus emocionālos priekšnoteikumus sakarā ar piedāvāto jauninājumu, izceļot to starp līdzīgiem, spēj padarīt jaunumu būtisku un interesantu. Eksistē arī pretējs viedoklis: ja jaunums ir interesants, tad par to tāpat uzrakstīs, bet, ja […]

    Lasīt tālāk