Jau šajā nedēļās nogalē visā pasaulē, tai skaitā arī Latvijā, atzīmēs Valentīna dienu. Jau nesen mēs aplūkojām aktuālākās Valentīna dienas mārketinga stratēģijas, kuras iespējams izmantot, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu. Tagad ieskatīsimies dažās radošās Valentīna dienas mārketinga idejās, kas iepriecinās ne tikai jūsu klientus, bet arī nodrošinās uzņēmumam panākumus!
Pirmkārt, gan jāatzīmē ka Valentīna dienai vajadzētu gatavoties savlaicīgi, lai klienti jau laicīgi būtu informēti par akcijām un varētu iegādāties pārsteigumu saviem mīļajiem.
1. Piešķiriet savam zīmolam personību
Valentīna diena ir lielisks veids kā piešķirt savam zīmola personību. Izmantojot sociālos tīklus, jūs varat sazināties ar savu auditoriju – izvietojiet tematisku produktu fotosesiju, aiciniet iesaistīties arī savus klientus, piedāvājot viņiem aptaujas vai iespēju piedalīties konkursā.
2. Izveidojiet dāvanu ceļvedi
Dāvanu ceļveža publicēšana savā vietnē un visos sociālo mediju kanālos ir lielisks veids, kā informēt klientus par pieejamajiem produktiem vai jauniem produktiem, kas papildina viens otru.
Varat piešķirt savām dāvanām kategorijas, piemēram, “dāvana viņai”, “dāvana viņam”, “dāvana pāriem” utt.
3. Nosūtiet produktu paraugus
Lieliska ideja ir Valentīna dienas mārketinga stratēģijā iekļaut produktu paraugus – tie var būt jauni produkti, kas drīz tiks laisti klajā, biežāk pārdotākie produkti vai mazpazīstami produkti, kas, jūsuprāt, varētu kļūt par vislabāk pārdotajiem produktiem.
4. Piedāvājiet ekskluzīvas atpūtas iespējas
Restorāni, spa un viesnīcas var piedāvāt iepriekš sagatavotas ēdienkartes vai īpašus ēdienus, kas būtu atbilstoši tieši Valentīna dienai. Ja esat restorāns un jūtaties īpaši radošs, ēdienkartei pievienojiet īpašu garšu vai ēdienu, kura parasti tur varētu nebūt.
5. Sadarbojieties ar influenceriem
Jūsu zīmols var izveidojot konkursu ar iespēju laimēt romantisku dāvanu, taču tik pat labi tas var arī piesaistīt pazīstamus influencerus, kas palīdzēs reklamēt jūsu dāvanu.
Tas ne tikai palīdzēs audzēt sekotāju skaitu, bet arī izveidot saistošu saturu, kas patiks jūsu zīmola faniem, un sniegs viņiem to, ko viņi visvairāk vēlas – bezmaksas lietas!
6. Dalieties mīlestībā
Šo ideju ne visi uzņēmumi steidz izmantot, taču tā var labi noderēt jūsu zīmolam. Piedāvājiet par katru svētku reizē veiktu pirkumu kaut ko pretī, piemēram, sniedziet iespēju ziedot daļu no pirkuma summas labdarībai.