Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā šausmu filma “Megana” iekaroja sociālo mediju mārketingu? Ko no tās var mācīties uzņēmumi?

Populārā šausmu filma “Megana” (M3GAN) pārsteidzošā veidā iekaroja sociālos mediju visā pasaulē. Turklāt, ja aplūkojam veidu, kā filmas veidotājiem un mārketinga komandai izdevās iecerētais, tad varam secināt, patiesībā šīs filmas vīrusu mārketinga mācību var izmantot arī ikviens mazais uzņēmums.

M3GAN jeb Megana ir mākslīgā intelekta brīnums, lelle, kas radīta būt par bērna pavadoni un vecāku sabiedroto. Lelle, ko izstrādājusi rotaļlietu uzņēmuma robotiķe Džemma, spēj mācīties un spēlēties, kļūt par draugu un aizsargu bērnam, ar kuru viņa ir saistīta. Kad Džemma pēkšņi kļūst par 8 gadus vecās brāļameitas Keidijas aizbildni, viņa vēl nav gatava kļūt par vecāku. Džemma nolemj izmantot M3GAN prototipu, lai atrisinātu Keidijas pieskatīšanu. Šausmām ir jauna seja, un viņas vārds ir Megana.

Šai mazbudžeta filmai par ar mākslīgo intelektu apveltīto lelli, kas pārsteidza Holivudu, bija vērā ņemami mārketinga panākumi. Filma pierādīja, ka viedais mārketings joprojām var piesaistīt auditoriju kaut kam jaunam.

Lūk, trīs mācības no “Meganas” mārketinga, kuras var ņemt vērā ikviens uzņēmums:

Uzsveriet, ar ko jūsu produkts atšķiras

Režisors Džeimss Vans izdevumam Entertainment Weekly pastāstīja, ka viens no galvenajiem filmas izaicinājumiem bija atšķirt titulvaroni no Annabelas un citām slepkavu leļļu zvaigznēm. “Tehniski Annabella nav lelle. Viņa ir gars, kam ir lelle. No otras puses, Megana ir mākslīgais intelekts. Mēs domājām, ka būtu jautri uzņemt filmu, kurā būtībā Annabella satiekas ar terminatoru,” izteicās Vans.

Meganas tēls tika izveidots kopā ar dizaineru komandu, kas noteica, ka viņas izskatam ir jābūt “ikoniskam un ērmīgam”, lai piesaistītu jaunu paaudzi. Komanda atturējās no Annabellai raksturīgajām garajām, senlaicīgajām kleitām un tā vietā izvēlējās izsmalcinātu, modernu izskatu, kas bija papildināts ar dizaineru saulesbrillēm un zīda šalli.

Tas nozīmē, ka arī ikviens uzņēmums var tirgot produktu, kas veidots uz veco ideju pamata – galvenais parādīt, ar ko jūsu produkts atšķiras un ir aktuāls.

Izmantojiet mārketinga vīrusa tendences

Filmas veidotājiem bija jāpierāda, ka šī nav tipiska šausmu filma – par to viņi paziņoja, izmantojot filmas pirmo reklāmklipu, kurā tiek parādīta Megana, kas izpilda rāpojošu deju daudzu vīrusu TikTok videoklipu stilā. Deja nekavējoties kļuva plaši izplatīta, jo jaunieši visā pasaulē mēģināja atveidot kustības. Februāra sākumā TikToks ar tēmturi #M3GAN, kurā galvenokārt ir cilvēki, kuri atjauno deju, ir ieguvuši vairāk nekā 1,8 miljardus skatījumu.

Kompānijas Universal Pictures galvenais mārketinga speciālists Maikls Mozus uzskatīja deju ainu par galveno iespēju filmas auditorijas atraisīšanai: “Ja paskatās uz TikTok valodu, dejai ir būtiska nozīme tur radītajā saturā. Paskatieties, piemēram, seriāla “Trešdiena” dejas. Tā ir lietotāju radīta iesaistīšanās, ko mēs vienmēr meklējam.”

Tas māca pielāgot mārketinga stratēģiju saturam, ko jau patērē jūsu auditorija.

Izstrādājiet savu mārketinga stratēģiju, balstoties gan uz tradīcijām, gan neaizmirstot ieviest ko jaunu

Filmas pirmizrādē vairāki izpildītāji, kas bija tērpušies titulvarones stilā, uz sarkanā paklāja izpildīja sinhronizētu deju. Kad mārketinga komanda redzēja pirmizrādes cilvēku reakciju uz Meganu reālajā dzīvē, viņi ātri nolēma integrēt izpildītājus filmas galīgajā mārketingā. Komanda iemūžināja dejotājus videoklipos, kuros viņi dejo pilsētas centrā.

Un tas viss atmaksājās, jo kampaņa darbojās un “Meganas” atklāšanas nedēļas nogalē gandrīz puse no visiem skatītājiem bija jaunāki par 25 gadiem.

Tas liecina tikai par to, ka nevajag padarīt mārketinga plānu pārāk stingru – vienmēr jāatrod vietu atkāpēm un mirkļa idejām.