• Posted in:

    Kā šausmu filma “Megana” iekaroja sociālo mediju mārketingu? Ko no tās var mācīties uzņēmumi?

    Populārā šausmu filma “Megana” (M3GAN) pārsteidzošā veidā iekaroja sociālos mediju visā pasaulē. Turklāt, ja aplūkojam veidu, kā filmas veidotājiem un mārketinga komandai izdevās iecerētais, tad varam secināt, patiesībā šīs filmas vīrusu mārketinga mācību var izmantot arī ikviens mazais uzņēmums. M3GAN jeb Megana ir mākslīgā intelekta brīnums, lelle, kas radīta būt par bērna pavadoni un vecāku […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā filma “Blēras ragana” mainīja filmu mārketingu

    “Blēras ragana” nebija pirmā šausmu filma, taču tās izcilā reklāmas kampaņa uz visiem laikiem mainīja filmu mārketingu. Filma, kas sākās kā improvizācija un neliela budžeta eksperiments, kļuva par vienu no visu laiku ietekmīgākajām šausmu filmām. Tas lielā mērā bija saistīts ar neskaidrībām par filmas iespējamo patieso stāstu. Filmu uzrakstīja, režisēja un montēja Daniels Mēriks un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kabeļtelevīzijas operators Comcast plāno iegādāties DreamWorks

    Lielākais ASV kabeļtelevīzijas operators Comcast  vēlas iegādāties kinostudiju DreamWorks Animation, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Tiek lēsts, ka darījuma summa varētu pārsniegt 3 miljardus ASV dolāru. Ja darījums izrādīsies veiksmīgs, Comcast  spēs sastādīt konkurenci tādam ietekmīgam jomas pārstāvim kā Walt Disney. Taču šobrīd studija Comcast Universal Pictures  animācijas filmu tirgū spēlē sekundāru lomu. Zināms […]

    Lasīt tālāk