Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā izmantot ietekmētāju mārketingu, lai izceltos konkurentu vidū?

Ir pēdējais laiks sekot līdzi tendencēm!

Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos?

Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem uzņēmumiem, kas izmēģinājuši tradicionālos reklāmas veidus, tā vietā, lai izmantotu ko nedaudz tiešāku un racionālāku – tā saucamos influencerus.

Pēdējo desmit gadu laikā ir palielinājies to cilvēku skaits, kuri ir ieguvuši reputāciju, daloties savās interesēs un zināšanās tiešsaistē. Lai arī ietekmētāju mārketings nav nekas jauns, ne visi uzņēmumi ir gatavi izmantot tā sauktos influencerus, kaut gan tiem ir visas iespējas piešķirt uzņēmuma produktiem citu dzirksti. Ņemot vērā influenceru autentiskumu, arī produkta reklāma var būt autentiska, kas daudziem varētu likt palūkoties uz jūsu produktu citā gaismā.

Turklāt jāņem vērā arī tas, ka liela daļa sociālo mediju lietotāju ikdienā seko vismaz vienam vai diviem influenceriem, kurus patiesi ciena, uzklausa un pat uzticas.

Tāpēc zīmoliem, protams, ejot līdzi digitālajai attīstībai, būtu svarīgi atrast īsto ietekmētāju, ar kuru sadarboties. Tādu, kas patiesi atbilstu zīmola mērķiem un vēstījumam. Turklāt, kas ir interesanti – ietekmētājiem ir lieliska iespēja īstenot tādu reklāmu par produktu, ka auditorija par varētu domāt, ka tā bija ietekmētāja, nevis jūsu zīmola ideja.

Protams, lai izveidotu pārliecinošu reklāmu, svarīgi pašiem zīmoliem ir zināt, ko viņi vēlas – vai tas būs parasts ieraksts ar produkta attēlu? Tik Tok video? Produkta turēšana rokā ar klasisku teksta parakstu varētu būt labākais, ja izmantojat “Instagram”, bet, ja jūsu produkts ir pakalpojums, ko vislabāk redzēt darbībā, tad vislabāk būtu to ilustrē video, tātad, piemēram, Tik Tok.

Taču vēl labāk – ievietot šo reklāmu gan Tik Tok, gan “Instagram”, jo nereti vien sekotāji šajās divās platformās atšķiras.

Protams, lielas tirdzniecības vietas ir zīmolu reklāmas ierastā vieta, taču patiesi gudrs zīmols apies šo dārgo un, godīgi sakot, novecojušo procesu un apvienos to ar kaut ko modernāku – ietekmētāji runā tieši ar jūsu potenciālajiem klientiem, un ar pareizo ierakstu sēriju, kas pareizi parāda, kāds ir jūsu zīmola produkts vai pakalpojums, tas noteikti veicinās jūsu piedāvājumu atpazīstamību.