zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Iemesli, kāpēc sava uzņēmuma stratēģijā iekļaut e-pastu mārketingu

    Lai arī sociālo mediju attīstībai vajadzēja nozīmēt e- pasta mārketinga norietu, e-pasta mārketings joprojām ir uzticama digitālās komunikācijas metode daudzām organizācijām un uzņēmumiem. E-pasta mārketinga pamatā ir sistēma, kas ļauj izveidot un nosūtīt tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi e- pasta ziņojumus ar atlaižu kodiem, jaunu produktu izlaidumiem, konkursiem, biznesa atjauninājumiem, kopienas ziņām un daudz ko citu. Neatkarīgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā “TikTok” mainīja mūzikas mārketingu

    Straujiem soļiem pieaug sociālās vietnes “TikTok” popularitāte – tīmekļa vietne 2021. gadā piesaistīja pat lielāku cilvēku plūsmu nekā “Google”. “TikTok” izraisīja arī revolūciju mārketinga pasaulē un viena no nozarēm, kuru tā būtiski iespaidojusi, ir mūzikas joma. Mūzikas mārketings un dziesmu izdošanas stratēģija ir katra mākslinieka karjeras pamatā. Tam, kā un kad jūs izdodat mūziku, ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidi, kā uzņēmums var izveidot emocionālu saikni ar klientu

    Arvien vairāk pētījumu rāda, ka tieši emocijas un instinkts ir biežākie iemesli, kas mudina patērētājus veikt pirkumu. Tieši tad, kad klients izjūt dziļu emocionālu saikni ar zīmolu, uzņēmums var gūt labumu no sava mārketinga. Bet kā to panākt un kam pievērst uzmanību? Padariet savu zīmolu cilvēcīgāku Emocionālu saikni ar cilvēku ir daudz vieglāk izjust nekā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberta Uzņēmumu grupas klientu piesaiste tagad ir pieejama plašākam uzņēmumu lokam

    Lai arī mūsdienās katram uzņēmumam ir savs dzīvesstāsts, tirgus specifika un attīstības temps, vienojošais elements ikvienam ir biznesa orientēšana uz klientu. Tieši uzticami klienti ir tie, kas ļauj uzņēmumiem gūt panākumus, tai skaitā palielināt pārdošanas apjomus, nostiprināt uzņēmuma reputāciju un piesaistīt vēl jaunus klientus saviem produktiem vai pakalpojumiem. Vienlaikus tendences rāda, ka liels skaits uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” pievērsīsies reklāmām. Tā ir iespēja arī uzņēmumiem

    Ja esi dedzīgs “Netflix” fans, tad zini, ka drīzumā tevi varētu sagaidīt lielas izmaiņas. Proti, populārā straumēšanas vietne līdz 2022. gada beigām plāno ieviest reklāmas. Par iemeslu šādam lēmumam tiek minēts gan tas, ka “Netflix” samazinājies abonementu skaits, gan tas, ka, izmantojot vienu “Netflix” paroli, to skatās vairāk lietotāju kā paredzēts. Tādējādi “Netflix” klientiem varētu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    VASARAS MĀRKETINGS: 8 lieliskas idejas šai sezonai

    Vasara ir lieliska sezona dažādām atlaidēm, mārketinga kampaņām un izpārdošanām. Esam apkopojuši pavisam vienkāršas, bet iedarbīgas mārketinga idejas, ko vēl var paspēt izmēģināt ikviens uzņēmums šajā sezonā. Ņemiet dalību vietējos vasaras pasākumos Neatkarīgi no tā, vai jūsu uzņēmums ir liels vai mazs, iesaistīšanās dažādos pasākumos, piemēram, vasaras festivālos, vienmēr ir lieliska ideja. Kāpēc? Tāpēc, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Futbolists Krištianu Ronaldu – pelnošākā zvaigzne “Instagram”

    Futbolists Krištianu Ronaldu jau otro gadu pēc kārtas ieņēmis pirmo vietu ikgadējā sociālā tīkla “Instagram” bagātnieku sarakstā, nopelnot 2,39 miljonus ASV dolāru par katru ierakstu, kas ir par 49% vairāk nekā pagājušajā gadā. Saraksts, kas balstīts uz publiski pieejamiem datiem, atklāj platformas visvairāk pelnošos vārdus, tostarp slavenības, sportistus vai citus ietekmētājus, kas aptver fitnesa, skaistuma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Paradokss – uzņēmums reklamē savu konkurentu. Iemesls – latviskais .LV domēns pieder sāncensim

    Lai arī sava identitāte internetā ir nozīmīga kā ikvienam indivīdam, tā arī uzņēmumiem, mūsdienās nereti novērojamas situācijas, kad uzņēmumi izvēlas tikai tā saucamo tradicionālo .LV interneta domēnu, būtībā atļaujot konkurentiem savā rīcībā pārņemt tādu pašu, latvisko .LV domēnu. Domēnu centra pārstāvis Uldis Zālītis uzsver, ka tas ne tikai mulsina klientus, bet liek uzņēmumiem ciest reālus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus

    Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]

    Lasīt tālāk