Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Futbolists Krištianu Ronaldu – pelnošākā zvaigzne “Instagram”

Futbolists Krištianu Ronaldu jau otro gadu pēc kārtas ieņēmis pirmo vietu ikgadējā sociālā tīkla “Instagram” bagātnieku sarakstā, nopelnot 2,39 miljonus ASV dolāru par katru ierakstu, kas ir par 49% vairāk nekā pagājušajā gadā.

Saraksts, kas balstīts uz publiski pieejamiem datiem, atklāj platformas visvairāk pelnošos vārdus, tostarp slavenības, sportistus vai citus ietekmētājus, kas aptver fitnesa, skaistuma un dzīvesveidu sadaļu.

  1. Krištianu Ronaldu — 462 miljoni sekotāju 
  2. Kailija Dženere – 354 miljoni sekotāju
  3. Lionels Mesi — 343 miljoni sekotāju
  4. Selēna Gomesa — 331 miljons sekotāju
  5. Dveins Džonsons — 325 miljoni sekotāju
  6. Kima Kardašjana – 321 miljons sekotāju
  7. Ariana Grande — 319 miljoni sekotāju 
  8. Bejonse Noulza — 265 miljoni sekotāju
  9. Kloja Kardašjana — 258 miljoni sekotāju 
  10. Kendela Dženere – 245 miljoni sekotāju 

Pagājušā gada laikā “Instagram” bagātāko cilvēku saraksta top 10 nopelna vidēji par 27% vairāk par katru ierakstu, salīdzinot ar 2021. gadu.

Pirmo reizi savā sešu gadu pastāvēšanas vēsturē vietne “HopperHQ.com” ir izlaidusi arī TikTok bagātnieku sarakstu, kurā sīki aprakstīts, cik nopelna platformas zvaigznes. Čārli D’Amelio ierindojas pirmajā vietā TikTok bagātnieku sarakstā ar 142 miljoniem sekotāju un nopelnot 105 000 ASV dolāru par katru ierakstu. Tāpat publiskots arī “Pinterest” bagātnieku saraksts, kurš atklāj, ka platformā visvairāk nopelna sievietes un interjera dizains ir kļuvis par vienu no populārākajām nišām.

Tāpat vairākas zvaigznes piedzīvojušās tā saucamo “atcelšanas kultūru”. Slavenības, kas dažādu iemeslu dēļ zaudējušas ietekmi, ir Vils Smits, Ambera Hērda un Džonijs Deps.

HopperHQ.com līdzdibinātājs Maiks Bandars pauž: “Katru gadu, kad veidojam “Instagram” influenceru sarakstu, mēs esam pārsteigti par slavenību un ietekmētāju nopelnīšanas iespējām. Līdz ar Ronaldu atgriešanos futbola klubā “Manchester United” un viņa sievas “Netflix” šova izlaišanu, nav brīnums, ka futbola ikona ir ieņēmusi savu pirmo vietu.”

Tāpat viņš piemin, ka arvien spēcīgāka kļūst arī “atcelšanas kultūra”, kā ietvaros dažādu iemeslu dēļ slavenības zaudē savu ietekmi.